• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

Ik heb ook nooit last van een kater. Ben alleen helaas wel allergisch voor leer denk ik, heb altijd koppijn als ik wakker word met m'n kisten nog aan....

Ik ben zo geil als boter!!! Snel wat Palinka naar binnen gieten zodat het niet meer zo zeurt en het mooie van dat spul is, dat je nauwelijks een kater krijgt:D

maar turboo als jij je poezen buiten zet hebben ze nog sneller last van een kater :P

champo zo erg met je dan ...... geen idee wat palinka is maar oke :P

Ik weet ook niet wat er was:o:o:P. Palinka is trouwens een zelf destillaat (thuis gebrouwen alcohol) uit Hongarije. Meestal rond de 50% of meer en wordt dacht ik gemaakt van appels of peren.

:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:fy1

Oow wacht.... Een toyboy kan ook een meisje zijn met jongens achtige trekjes. Toch? Vind ik eigenlijk wel oké.... Net als kleine volwassen(18+ en onder de 1.40m) meisjes. :P:angel. Het lijkt me echt humor om door zo'n dwerg vast gebonden te worden en dat ze me daarna even flink bewerkt.

[rquote=1877597&tid=119116&author=biancaatje]k heb vandaag me zoekcriteria aangepast voor een nieuwe vriend:P hij moet lief sterk en rijk zijn :P[/rquote]

Aangepast nog wel wat waren je criteria eerst dan ;)? En waar moet hij rijk aan zijn?

Ik kan best lief zijn, sterk moet doorgaans wel goed komen en rijk.. nouja ik verdien geen ton per jaar maar de Calibra staat momenteel in restauratie als dat iets aan mag geven.

Terug
Naar boven