• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

Hier ook nog altijd niets leuks ergens van kunnen maken en aangezien de auto nog altijd niet af is staat de planning lekker geblokkeerd :vertag

Je moet het ook niet te snel te gek maken anders raken ze verwend :jerry Doosje chocolade bonbons om mee te beginnen, is me bijna een keer gelukt.

@icequeen ik ben al 2 jaar niet meer getrouwd dat was iets van korte duur hihi (wel 10 helemaanden hahaha)

@RISL en ja alle vrouwen vinden bonbons wel leuk en lekker maar ja we willen ook wel eens iets extras he... enne thnx ;)

10 maanden, dat is inderdaad niet zo lang. Maar goed dat je er nu om kunt lachen ;)

Tja, weekendjes weg, veldkaartjes voor Guus Meeuwis en een hele hoop liefde....denk dat ik m'n meisje genoeg verwen naast die bonbons :P

@biancaatje wrote:tja ik heb ondertussen al weer ruim 5 maanden een relatie....... (en die doet gelukkig iets meer moeite dan een doosje bonbons ;) )

Beter lezen Bianca ik zei "niet te snel te gek maken" in het begin :vertag Dat betekent NIET dat ik vervolgens niet meer moeite dan dat doe ;)

Oef, moet nou een verjaardagscadeautje verzinnen voor m'n vriendin....iemand tips? Wil graag origineel zijn, maar ja :P das nou juist het moeilijkst.

@RISL wrote:Oef, moet nou een verjaardagscadeautje verzinnen voor m'n vriendin....iemand tips? Wil graag origineel zijn, maar ja :P das nou juist het moeilijkst.

Een dagje in jou auto rijden. :jerry

Ze heeft nog geen rijbewijs :shock: nooit tijd voor gehad vanwege een drukke studie.

Ze heeft al eens een stukje mogen rijden op een parkeerplaats, dat was gelijk :argue

Iemand anders een idee?

Terug
Naar boven