• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

ooh mooi... ik had al bena een jaar een relatie met haar toen we er achter kwamen dat we samen ooit toen we klein waren karate gedaan hadden...

heb tussendoor ook een andere meid gehad... blond en dikke tetten... maar das ook nie altijd alles... ze was 6jaar jonger (ze is 17dus) en haar behoefte's waren op stap gaan, feesten, zuipen,... nja ik geef liever men zuur verdiende centjes uit aan men Ddett dan aan een kater... :)

maar ondertussen terug bij men ex en alles gaat toch terug goed :) tja da zzal echte liefde zijn zeker... net zoals bij AstraTD he ;)

@biancaatje wrote:@trashmetal wrote:Hahaha, mn ex mocht willen dat ze me terug had de bitch

exen begin ik niet aan :D

bevondien ben gek op ontdekje plekje :jerry

das ook wel een heu leuk spelletje hahahaah

Weer niet aan dr corsa toegekomen :angel :wub

Het niveau daalt wel steeds verder hè....maar ik haak graag even in:

Leren bekleding is gemakkelijk schoon te maken toch? Nou Mario, dan weet je dus dat je zelfs het hemeltje met leer moet laten bekleden....

Kun jij (of je vriendin) zeggen dat je helemaal omhuld bent met leer ;)

Haha, ik zal het eens met dr over hebben :D

zo'n hemeltje fabriceren lukt me samen met mn broertje wel :thumb

zulke fratsen ga ik niet met mijn zeldzaam mooie astra sportive uithalen :D

ik hoop dat ik tegen de tijd dat het einde apk is voor de corsa een sleutelruimte heb gevonden

dan zal ik eens wat intieme uurtjes met het ding gaan spenderen

en al onze wildste dromen uit laten komen (de ideetjes die mn vriendin en ik hebben verzameld)

goed hard (plaatwerk) nemen

tot die ouwe corsa het weer uitgilt van genot (mn oude x16sz er in met katloze 54mm sportex uitlaat incl spaghetti en x16szr ecu en bdr)

Om het in stijl van het topic te houden :jerry

Terug
Naar boven