• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

tja het is niet voor niets een dating/sexpraat topic toch hahahaha maaruh trashmetal klinkt goed zal ze (de auto) vast super blij van worden en jullie goed belonen hahahah

dat beetje extra liefde zat er voor mij niet in :(

gisteren in het ziekenhuis een kwaadaardige melanoom weg laten snijden uit mn rug

ze was bang dat ik uit zou scheuren :jerry

Mario

ja ik ben dan wel een vrouw maar ik heb ook hekel aan valentijn hoor ... wrom perse op die ene dag in het jaar... het is toch veel leuker om eens tussendoor die gene waar je van houd verrassen ....

speelt t hier ook mee dat mijn vriend (nog) 260km bij mij vandaan woont en we alleen elkaar in de weekenden zien ... (nog 5 weekjes dan gaan we eindelijk samenwonen!!!!!!!!!!)

dankje wel maar ik ga weer terug naar boven ik ben eigenlijk officieel maar import limburgse ;) woon hier nu ongeveer 8 jaar kom zelf uit zaandam vandaan eigenlijk

euh ik heb geen flauw idee xd ik heb mijn vriend op een chatsite leren kennen hahahah ene die gewoon normale chat is maar heuleboel stelletje ontstaan zijn

ik heb mijn vriendin via badoo leren kennen

en pas later kwam ik er achter dat ze ook opel rijd

extra bonus zullen we maar zeggen :jerry

Het zou wel zijn omdat hier te weijnig vrouwen als biancaatje zijn die net zo veel van opels, meetings en alles wat erbij hoort houden.

mijn laatste vriendinnetjes waren in het begin wel enthusiast maar als het al meer dan 5 - 6 meetings op een jaar waren en dan misschien nog slecht weer waren ze altijd aan het zeuren.

misschien moeten wij biancaatje wel klonen.

ik heb het wel opgegeven zoiets te vinden.

Terug
Naar boven