@Eamane wrote:............
Ik heb tegen Sanguinius gezegd dat ik hem weg doe als hij de Ascona weg doet.....
:jerry
Gelukkig weet hij zelf wel dat ik dat niet echt zou doen, maar hij moet niet met zulke rare gedachtes spelen.
Verder zijn die auto's gelukkig een gezamelijke hobby. Hij is gek met de Dett, ik met mijn F1... En we zijn allebei gek op die Ascona
Hahaha, Ja maar het is soms toch wel leuk om even iemand voor de gek te houden. king:
Net als sommigen denken dat ik uit Polen kom omdat ik poolse woorden leerde van kennis en ook nog eens collega van mij die kwam uit polen.
ik vind dat taaltje grappig, nu denken sommigen mensen uit mijn buurt dat ik geen nederlander ben omdat ik Ich Troje ( poolse Band ) in auto heb draaien soms... :sleeping Naja en als je vriendin 2 maand terug ook al gaat twijfelen of je niet stiekem buitenlands bent. Ga je het zelf straks ook nog geloven :thumbdown ach ja de scheldwoorden maar ken ook andere woorden hoor niet alleen scheldwoorden maar ze kunnen wel leuk van toepassing komen

Maarja mijn ouders weten die woorden ook dus dan als ik pools voor lol naar hun scheld doen ze het terug. en misschien daardoor twijfelde mijn vriendin dat ik wel nederlander ben.
Naja heb zelf ook al eens gezegt kan wel buitenlander zijn want mijn nederlands is ook bagger. ( niet racistisch bedoeld.) :thumb
@trashmetal wrote:Haha als ik zeg dat de astra er uit gaat zal ze me niet geloven
of ze zal vragen of ik een goede manta of kadett heb gevonden
want heb dr een keer verteld als ik mn astra kan ruilen tegen een goede manta b
of kadett c dat ie dr dan toch misschien uitgaat :wub
de corsa is niet haar hobby, helaas
vorige corsa was ook niet meer te redden
wel ziet ze nu in dat goed onderhoud op langere termijn goedkoper is
dan om de 5 jaar een andere te moeten aanschaffen
en het scheelt natuurlijk nu ze een handige vriend heeft
sinds vorige week heb ik ook het co2 lassen onder de knie
het enige waar ik nog voor naar een garage ga is apk uitlijnen balanceren en bandjes omleggen :agent
mede dankzij dit geweldige forum, en mn eigen leergierigheid natuurlijk
haha, ze zien wel wat bepaalde dingen voor ons betekenen. :jerry
Dat is inderdaad voordeel, ik ga nog wel altijd naar de gerage, maar kan nu ook na een familie lid van mijn vriendin.
die wil mij ook graag helpen met de Opel !! :wors En zo kan ik ook weer dingen bij leren. :thumb