• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

@InjectTheVenom wrote:@Sandra. wrote:@InjectTheVenom wrote:@Sandra. wrote:@InjectTheVenom wrote:@Sandra: Om de dooie dood niet :vertag

@iquick: snap het dan een echte vrouw wil een vent die tegen d'r in durft te gaan, geen mietje dat ja en amen zegt :D

Dus ik ben geen vrouw? Of wel? Wat denkte? :lol:

Zoals je met sippe melijwekkende drama ogen alsnog je gelijk probeerde te halen? Typisch schoolvoorbeeld van een vrouw :jerry

Zoals je met ... :hmmz WAT?

Zeg het nu nog is maar anders? :D

Je weet donders goed wat ik bedoelde :vertag

tuurlijk weet ze dat :D net zoals ze goed genoeg weet dat ik de baas ben :agent

@Twanni wrote:@RISL wrote:Inderdaad, Jerremy Clarkson is onze god en zou dictator moeten worden in Nederland. Eens kijken hoe het dan gaat met busbanen en driecilinder bijtelling-koffiemolens.

Sandra, jouw vriend doet maar alsof hij niet van voetbal houdt hoor ;) Anders komt hij niet op het Opel-Forum.

Jeroen, nee, er komen hier ook Echte Vrouwen, die vallen op Echte Mannen.

ik hou echt niet van voetbal hoor ... :D zo'n overroepen en irritante "sport" , vind het meer & meer populariteit en showbizz dan een sport net zoals veldrijden of wielrennen.

Voila , ik heb gelijk !

king:

@Sandra. wrote:@ Inject ; Haha, daar weet ik niets van maar het kan altijd wel helpen hé :lol: :lol:

Oh jawel want in dit geval helpt het namelijk niet en daar kun je gewoon niet tegen :D Kijk maar naar wat je eigen mannetje postte :jerry

@InjectTheVenom wrote:@Sandra. wrote:@ Inject ; Haha, daar weet ik niets van maar het kan altijd wel helpen hé :lol: :lol:

Oh jawel want in dit geval helpt het namelijk niet en daar kun je gewoon niet tegen :D Kijk maar naar wat je eigen mannetje postte :jerry

Hahahaha :D 't is toch een patatje hé :jerry :jerry

@Twanni wrote:@InjectTheVenom wrote:@Sandra. wrote:@InjectTheVenom wrote:@Sandra. wrote:@InjectTheVenom wrote:@Sandra: Om de dooie dood niet :vertag

@iquick: snap het dan een echte vrouw wil een vent die tegen d'r in durft te gaan, geen mietje dat ja en amen zegt :D

Zoals je met sippe melijwekkende drama ogen alsnog je gelijk probeerde te halen? Typisch schoolvoorbeeld van een vrouw :jerry

Het heeft dan ook even geduurd tegen dat je dat kon zeggen hé :jerry

@InjectTheVenom wrote:@Sandra. wrote:@ Inject ; Haha, daar weet ik niets van maar het kan altijd wel helpen hé :lol: :lol:

Zo zie je maar, alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden king:

@Sandra. wrote:@InjectTheVenom wrote:@Sandra. wrote:@ Inject ; Haha, daar weet ik niets van maar het kan altijd wel helpen hé :lol: :lol:

Hahahaha :D 't is toch een patatje hé :jerry :jerry

Met, zonder of oorlog :hmmz

Zolang hij maar vaak genoeg tegen je in ging zeker king:

@Sandra. wrote:@Twanni wrote:@InjectTheVenom wrote:@Sandra. wrote:@InjectTheVenom wrote:@Sandra. wrote:@InjectTheVenom wrote:@Sandra: Om de dooie dood niet :vertag

@InjectTheVenom wrote:Zolang hij maar vaak genoeg tegen je in ging zeker king:

@Sandra. wrote:@Twanni wrote:@InjectTheVenom wrote:@Sandra. wrote:@InjectTheVenom wrote:@Sandra. wrote:@InjectTheVenom wrote:@Sandra: Om de dooie dood niet :vertag

Tja, geef mij maar een mannetje met ballen en dus een eigen mening ipv een sloefje :thumb

@Sandra. wrote:@Twanni wrote:

Schitterend!!! :jerry

Curry is het rode in patatje speciaal:

Patat_speciaal_patates_spezial.JPG

Patatje oorlog is met pindasaus:

026-20080311-friet2%255B1%255D.jpg

@Sandra. wrote:Hehe , hoeft ook niet ; ik heb men ventje al gevonden king:

.... maar een Calibra Turbo is veel mooier en bovendien sneller, helemaal die van mij als de restauratie straks klaar is :jerry

Nu je het zegt ja. Maar in een echt frietje speciaal zit curry, geen ketchup.....

Maarre, jij bent dus geen mensenhandelaar?

Terug
Naar boven