• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

Ik jou in het echt kennen hoeveel jaar geleden is het inmiddels dat we elkaar voor het laatst gezien en gesproken hebben ik zou je niet meer terug kennen hoor mensen veranderen met de jaren :shock:

hahahahah euh dat opelforum smoelenboek of hoe heet dat topic hahhahaah

ennuh .. sexleven hebben we zeker .. wij worden in januari papa en mama ;)

@ bianca Gefeliciteerd!!!

Ennuh import limbo, wordt het niet eens tijd dat je een vriendin scoort

Krijg sterk de indruk dat je iets te kort komt :jerry

Ben met mn vriendin vorige week een paar dagen er tussen uit geweest

De veluwse bron bezocht lekker relaxen daarna hotelletje met bad in de kamer

Vul de rest zelf maar in ;)

Is nog ff beter van niet ik zou geen tijd en geld hebben voor dates moet nog €1500 aan onderdelen hebben en dan moet de auto nog technisch in orde gemaakt worden wat als ik mag gokken minstens evenveel gaat kosten, plus dat het schrijven van een restauratieverslag en bij elkaar zoeken van informatie en foto's veel tijd in beslag neemt.

En dan ga ik nog op vakantie naar Amerika dus je merkt al dat mijn agenda propvol zit de eerstkomende tijd.

Eerst het 1 af maken en dan pas aan het ander beginnen :vertag

shoppen :S liever niet ... ben net een vent wat dat betreft ik loop winkel in pak wak hebben moet en reken af en ga naar huis hahahhaah

@Eamane wrote:Nee, mijn man shopt van mijn geld. Sterker nog, kheb de pest aan shoppen, behalve voor de auto;-)

@biancaatje wrote:shoppen :S liever niet ... ben net een vent wat dat betreft ik loop winkel in pak wak hebben moet en reken af en ga naar huis hahahhaah

Dit vindt ik BIZAR! Echt nieuw voor mij!

Logisch dat je iemand in je pyama versierd :jerry

De man van Eamane is gewoon slim, biancaatje is gewoon de ideale vrouw, niet al dat geneuzel in die winkels met sjaals, tassen, en sierraden king:

@jeroenk wrote:De man van Eamane is gewoon slim, biancaatje is gewoon de ideale vrouw, niet al dat geneuzel in die winkels met sjaals, tassen, en sierraden king:

Jullie ideaal misschien!

Dat een vrouw liefde voor auto's heeft is geen probleem, maar er moeten wel grenzen zijn!

Maargoed dat ben ik hea :D

@DMLB ceo wrote:@jeroenk wrote:De man van Eamane is gewoon slim, biancaatje is gewoon de ideale vrouw, niet al dat geneuzel in die winkels met sjaals, tassen, en sierraden king:

Jullie ideaal misschien!

Jij wil graag een vrouw die jouw geld opmaakt en waar je elke zaterdag alle winkels af mag sjokken? Ik ken er wel een paar :hmmz

@jeroenk wrote:@DMLB ceo wrote:@jeroenk wrote:De man van Eamane is gewoon slim, biancaatje is gewoon de ideale vrouw, niet al dat geneuzel in die winkels met sjaals, tassen, en sierraden king:

Jullie ideaal misschien!

Jij wil graag een vrouw die jouw geld opmaakt en waar je elke zaterdag alle winkels af mag sjokken? Ik ken er wel een paar :hmmz

NIET MIJN GELD, laat ik dat voorop stellen!!

Wel een vrouw die van shoppen houdt, vind het opeens erg Gay als ik liever shop dan me vriendin :shock:

Hou wel van vrouwtjes met klasse en styl.

De perfecte combi is gwn, ubervrouwelijk met al die tierlantijntjes maar ook veel auto liefde!

Ik vindt ze alleen Uber vrouwelijke maar auto liefde/kennis is ver te zoeken.

(sorry dat ik dit moet zeggen maar de chicks die uitzijn op geld zijn goed voor 1 ding )

@DMLB ceo wrote:@jeroenk wrote:@DMLB ceo wrote:@jeroenk wrote:De man van Eamane is gewoon slim, biancaatje is gewoon de ideale vrouw, niet al dat geneuzel in die winkels met sjaals, tassen, en sierraden king:

Jullie ideaal misschien!

NIET MIJN GELD, laat ik dat voorop stellen!!

Wel een vrouw die van shoppen houdt, vind het opeens erg Gay als ik liever shop dan me vriendin :shock:

Hou wel van vrouwtjes met klasse en styl.

De perfecte combi is gwn, uber vrouwelijk met al die tierlantijntjes maar ook veel auto liefde!

(sorry dat ik dit moet zeggen maar de chicks die uitzijn op geld zijn goed voor 1 ding )

Ik heb ook geen hekel aan shoppen, maar elke week hoeft van mij niet. Ik zie alleen geen verband tussen shoppe en klasse/stijl van een vrouw. Dat zit 'm niet in veel spullen, maar in de juiste...

Hahaha, t boeit mij dus echt niet hoe ik erbij loop. Mode vind ik 9 vd 10 keer afgrijselijk. En heb écht de pest aan kleding/schoenen shoppen dus ben ook niet echt bij ;-).

Voordeel is dus wel dat er maar weinig mensen zijn die op mn uiterlijk af gaan :-D.

Als ik het kon zou ik het doen :angel

Pk's kan je nooit genoeg hebben althans :hmmz , schoenen kleding en geurtjes ook niet :P

Maar dat jij daar geen verband in ziet is prima.

In het geval van jou vriendin/exen wellicht niet, gelukkig in mijn geval wel!

Mij kan je niet wijsmaken, dat als je een winkel in loopt snel iets pak en afrekend dat jij je met klasse kleed.

Je hebt zeker gelijk dat het in de juiste spullen zit.

Ik ben wel van mening dat iemand die met meer regelmaat winkelt er ongetwijfeld beter uit zal zien dan de ander.

Terug
Naar boven