• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

@Eamane wrote:Hahaha, t boeit mij dus echt niet hoe ik erbij loop. Mode vind ik 9 vd 10 keer afgrijselijk. En heb écht de pest aan kleding/schoenen shoppen dus ben ook niet echt bij ;-).

Voordeel is dus wel dat er maar weinig mensen zijn die op mn uiterlijk af gaan :-D.

klasse en styl zit m niet in een trend ;)

@jeroenk wrote:Ik heb ook geen hekel aan shoppen, maar elke week hoeft van mij niet. Ik zie alleen geen verband tussen shoppe en klasse/stijl van een vrouw. Dat zit 'm niet in veel spullen, maar in de juiste...

Iemand met meer liefde voor een auto zal hoogstwaarschijnlijk niet het juiste uitkiezen ;)

Nee... Maar helaas is t latig kleding kopen als je de mode ontwijkt ;-).

Make up etc moet ik overigens ook niets van hebben. Hoef miet dichtgeplamuurd... Heel af en toe wat, ok. Maar die liters make up die velen dagelijks opsmeren... Blegh!

Overigens maakt mijn lijf t ook niet makkelijk, rare verhoudingen. Volgens velen 'ideaal', brede heupen, smalle taille en aardig wat tiet... Maar de kleding is daar dus niet op ontworpen :lol:. Daardoor heb ik er zon hekel aan ook

@Eamane wrote:Nee... Maar helaas is t latig kleding kopen als je de mode ontwijkt ;-).

Make up etc moet ik overigens ook niets van hebben. Hoef miet dichtgeplamuurd... Heel af en toe wat, ok. Maar die liters make up die velen dagelijks opsmeren... Blegh!

Overigens maakt mijn lijf t ook niet makkelijk, rare verhoudingen. Volgens velen 'ideaal', brede heupen, smalle taille en aardig wat tiet... Maar de kleding is daar dus niet op ontworpen :lol:. Daardoor heb ik er zon hekel aan ook

Trainingspakkie of joggingbroekie dus :jerry

Make up is voor mij not done!!

hou daar echt niet van, mascara eye liner lipgloss vindt ik wel best!

Heb zo ook wel gehad die een likje foundation luste :hmmz achjaa wat doe je dr aan :P

Ohh Legger :P das idd ideaal!! :D beter zoeken :P gaat tijd in zitten :jerry winkel in winkel uit :angel

Joghurtbroekje als ikme gewoon beetje in huis bezig houdt en anders gewoon spijkerbroek. Soms n soort nette broek als ik netjes moet ;-)

Zoals het hoort,

casual kan ook klasse en styl hebben :thumb

Zie me wifey thuis liever met "Joghurtbroekje" passen me handen beter in + heb je sneller uit dan die strakke jeans :jerry

mascare ben ik zelf altijd wel van gecharmeerd bij de dames

gewoon jeans en t shirt of is dat nie in style :jerry ennuh make up wat is dat?? nee dat heb ik alleen met feestje ofzo op ...

jeans en tshirt gewoon makkelijk als ik weer eens (zoals bijv afgelopen zondag) vieze jatte krijg omdat ik weer es onder die motorkap overal an zit en wil weten waarom die bijv koelvloeistof lekt hahahahahah

Jurkjes draag ik niet, en dat is puur omdat ik nooit een jurkje vind wat ik én leuk vind, en mij past. Met mijn forse bovenbenen houd ik die toch liever bedekt ;).

Alleen als ik op verjaardag ga, of visite, kerst, uit eten. Dan besteed ik er iets meer aandacht aan en houd ik mijn kleding meestal wel schoon. Maar da's dan ook tot ik daar weg ben :lol:

Voor de rest.... Lekker smeren :jerry

Terug
Naar boven