• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

@Eamane wrote:Geld zou de reden niet moeten zijn. Vrouwen kunnen ook werken hoor!

Is toch een beetje het gevoel dat de man de vrouw moet verwennen en dus de eerste dates betalen he :D Ik hou er denk ik gewoon niet zo van als een ander wat voor mij betaalt.

@jeroenk wrote:Inject valt gewoon op vrouwen die willen shoppen van de man z'n geld :jerry

Laat ik voorop stellen dat je er niet te ver mee moet doordraven, maar als ik een meisje zou hebben en ik zie iets moois waar ik d'r graag in zou willen zien dan kocht ik het voor d'r :D Met mate verwennen met dat soort dingen hou ik wel van ja.

Wat kleding betreft moet ze van mij de juiste casual mode hebben maar wil d'r ook in nette of sexy vrouwelijke dingen zien zoals een mooie jurk of rok, geen oubollige troep met van die kleine rozendingen die vaak door ouderen gedragen worden want dan kun je maar beter vlug de kotsemmer pakken :puke

Bianca, die kan er wat van... :jerry

@InjectTheVenom wrote:@jeroenk wrote:Inject valt gewoon op vrouwen die willen shoppen van de man z'n geld :jerry

Laat ik voorop stellen dat je er niet te ver mee moet doordraven, maar als ik een meisje zou hebben en ik zie iets moois waar ik d'r graag in zou willen zien dan kocht ik het voor d'r :D Met mate verwennen met dat soort dingen hou ik wel van ja.

Wat kleding betreft moet ze van mij de juiste casual mode hebben maar wil d'r ook in nette of sexy vrouwelijke dingen zien zoals een mooie jurk of rok, geen oubollige troep met van die kleine rozendingen die vaak door ouderen gedragen worden want dan kun je maar beter vlug de kotsemmer pakken :puke

Ja idd, leuke dingen wil ik ook wel betalen :-) Bloempjes vind ik niet erg, maar dat oubollige inderdaad niet. Gewoon een rozenjurkje ofzo hoor je mij niet over... :angel

Halfdoorzichtige bloesjes met van die lingeriestof met van die dikke knopen :puke ...

hahaha tja ik had al 3 kids toen ik mijn vriend leerde kennen ... en hij nog geen kids...

enne ieuw oudbollig :puke dan kies ik toch liever mijn jeans met mijn rammstein shirtje :jerry

534362_394122513963407_100000969862313_1099315_378066455_n.jpg

iRR4EmNEjEyinz3.jpg

Even bekijken hoe dat eruit ziet :jerry

@biancaatje wrote:hahaha tja ik had al 3 kids toen ik mijn vriend leerde kennen ... en hij nog geen kids...

enne ieuw oudbollig :puke dan kies ik toch liever mijn jeans met mijn rammstein shirtje :jerry

Owyeah, Rammstein rules :thumb

regelmatig dat ik bij het wegrijden Benzin vol open knal, mn favo :D

vind m niet op internet maar heb zo dames shirt van rammstein .. is nie een gewoon t shirt maar ziet uit als zo een duits bierfest shirtje maar dan zwart en dr staat rammstein onderop hahahahaha

@InjectTheVenom wrote:@jeroenk wrote:Inject valt gewoon op vrouwen die willen shoppen van de man z'n geld :jerry

Veeleisend :hmmz ik wil zus, ik wil zo :hmmz

Ja, jij komt er wel :jerry

Persoonlijk, als de wederhelft zich er prettig in voelt en 't ziet er nog es kek uit, dan vind ik het allang mooi king:

hahahahahah vooral die zin .. wat kleding betreft MOET ZE VAN MIJ .... dan gaan bij mij de nekharen al overeind staan ... een meid voelt zich toch het meest zichzelf als ze in kleding loopt die ze zelf lekker vind zitten en ook mooi vind en neit omdat het moet van een ander.. of ben alleen ik dat :hmmz :jerry

Terug
Naar boven