• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

@Eamane wrote:T gaat toch om wat er IN de kleding zit? :).

Hoewel dat natuurlijk niet direct de eerste indruk is...

Dat eerste ben ik mee eens maar het laatste ben ik met je oneens want het maakt wel degelijk deel uit van een eerste indruk van een persoon. Kleding straalt het innerlijke gevoel uit en als de kleding er saai en onaantrekkelijk uit ziet haak ik af, als iemand dat veeleisend vindt so be it.

Ben het ook met Bianca eens dat een meisje gewoon kleding moet kopen die ze lekker vind zitten en mooi vind, maar als ik het niet geslaagd vind mag ik dat zeggen :angel

Sorry, dacht dat ik wat anders geschreven had ;-). Maar bedoelde dat wat in de kleding zit vaak geen 1e indruk is. Kleding dus wel ;-). Persoonlijkheid kom je later pas achter

Mijn grootste blunder is dat ik mn portomenee kwijt was en mn ex schoonvader vind em in bed

hij zei ik trek meestal eerst mn kleren uit voordat ik in bed stap, had je haast? :jerry

Die van mij was nog veeeel mooier.

Laten we zo zeggen dat ik aan het spelen was met mijn ex en dat ze haar shirtje iets te hoog had (borsten bloot) kwam mijn vader binnen :jerry

Hij trok de deur open keek met zulke ogen :shock: deed deur gauw dicht waarna na een seconde de deur weer open ging om te kijken of hij het goed zag :jerry

wel ooit eens gehad.. na bes wilde nacht smorgens op de bank zitten met een kopje thee (lust geen koffie haha) en dan voor de eerste keer je schoonvader zien die zich voorstelt met de vraag erbij of het volgende keer wat stiller kan want het bed piepte zo erg dat hij niet kon slapen

Haha, mooi dit!

Zelf ook eens een keer bij een schone deerne in bed beland. Haar vader was die nacht toch niet thuis, alleen die kwam de volgende ochtend iets te vroeg binnen voor 't mooie, en had er niet op gerekend dat er ineens een 'logeetje' zou zitten. Heb me maar gewoon ff voorgesteld, maar hij keek me wel argwanend aan... De dame in kwestie wist ook niet wat ze er mee aan moest, dus het was nogal gespannen allemaal, want de beste man wist wel hoe laat 't was :jerry

@helmer opelfan wrote:Is dit topic veranderd in een stilte topic :???: :jerry

Een soort stiltecentrum binnen het forum.

Net zoals op schoo, en in de bieb.

Rik :jerry

@KadAstra-EF wrote:@helmer opelfan wrote:Is dit topic veranderd in een stilte topic :???: :jerry

Een soort stiltecentrum binnen het forum.

Net zoals op schoo, en in de bieb.

Rik :jerry

Stiltecentrum op een school? Get real?!

Enige plek waar het vaak nog wel rustig in Nederland is, is is de begraafplaats...

Dus in dat opzicht zou jij wel van stilte moeten houden Rik... :P

De Brabantmeeting bezoeken ;)

Zullen vast dames aanwezig zijn. En je hebt gelijk een reden om te verhuizen uit het koude Noorden naar het warme Zuiden! :D

Terug
Naar boven