• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Waarmee??? met een leuke meid natuurlijk.

We gaan aanstaande vrijdag na een horror film :thumb

Aha, gezellig. Met deze?!

GothicHorrorGirl.jpg

@helmer, je bent nog steeds welkom hoor?! Volgensmij kan je, ondanks dat je in de ziektewet zit nog prima van huis. Feit is gewoon dat je de knie niet teveel mag belasten; en dat maakt je taak als chauffeur lastig in het opzicht van laden/lossen. Dat je recreatief rondrijdt...

@helmer opelfan wrote:Hallo jeroenk. Deze week blijf ik zeker nog thuis. Heb vandaag het uitzendbureau gebeld. Contactpersoon wist van niks dat ik ziek thuis ben :hmmz. Hoop deze week nog bericht te krijgen van het uwv. dan weet ik waar ik aan toe ben. Binnenkort maar een dag prikken :D

Prima, heb eventueel volgende week ook nog wel een paar vrije dagen ;) Daarna ben ik op vakantie. Ben mogelijk volgende week alleen ff wat klein onderhoud aan auto aan't plegen (lees: olie; filters & bougies)...

@biancaatje wrote:@jongens thnxx voor de feli ... @@logan :wtf moest mijn leeftijd er nou perse bij hahahahahahah voel me al oud zat hahahah

enne sorry ik was druk met feesten daten en euhhhhh (bloos) hahahahahahaha hormonen he met dit warme weer sorry ... :jerry

Waarom bloos en sorry voor die hormonen is redelijk normaal en lekker hoor :angel Nog een verlate proficiat :thumb

Het is dat ik mezelf op celibaat gezet heb tot de auto af is anders deed ik gezellig met je mee.... mits ik een meisje tegen kwam dat er ook wel van lust :wub

Terug
Naar boven