• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:Jaa Rik is de laatse tijd bezig met andere dingen :hmmz

Tis maar goed dat jij in het buitenland woont vriend !!!!!!!!!!!!!!!! :jerry :jerry

Rik :)

hahaha gekke hollander :oops: :jerry

Volgens mij weet jij niet helemaal hoe de landsgrenzen lopen.

Deed je vroeger andere dingen ofzo ?

Rik :) :) :) :)

Ja vaak buitenspelen bij de grenspaal :jerry

Dat betekent niet wij meer kletsen....wij zijn gewoon met meer hier op het forum.

Enne, wij praten niet teveel, jij leest te weinig ;) je moet 's wat vaker op het forum kijken :jerry

tja @helmer.. ik heb een prive leven he hahahahaha ik heb een vriend 3 kinderen 4e onderweg .. die trouwens ook nie met de lucht zijn komen aanwaaien kost tijd hoor om 4 kids te maken :jerry en ik werk en ik doe huishouden .. dus ik mag blij zijn als ik eens 5 minuten de tijd heb om hier te kijken .... en dan ben ik goffer ook nog 5 pagina's an t bijlezen .... :jerry

@biancaatje wrote:tja @helmer.. ik heb een prive leven he hahahahaha ik heb een vriend 3 kinderen 4e onderweg .. die trouwens ook nie met de lucht zijn komen aanwaaien kost tijd hoor om 4 kids te maken :jerry en ik werk en ik doe huishouden .. dus ik mag blij zijn als ik eens 5 minuten de tijd heb om hier te kijken .... en dan ben ik goffer ook nog 5 pagina's an t bijlezen .... :jerry

4 kinderen dus 4X5 is maar 20 minuten werk :jerry

@Logan nu snap ik wrom je single ben 5 minuten werk :o vrouwen willen echt wel meer hoor dan 5 minuten ff dr in en dr uit en slaap lekker :jerry

en by the way wie zegt dat t in 1 keer lukt ...... t oefenen alleen al is al leuk ;)

@biancaatje wrote:@Logan nu snap ik wrom je single ben 5 minuten werk :o vrouwen willen echt wel meer hoor dan 5 minuten ff dr in en dr uit en slaap lekker :jerry

en by the way wie zegt dat t in 1 keer lukt ...... t oefenen alleen al is al leuk ;)

precies

Terug
Naar boven