• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

@biancaatje wrote:wij gebruiken gewoon helemaal geen condooms :jerry :jerry

Ja en waarom omdat er al raak geschoten is waarbij de schietschijf voor een paar maanden buiten gebruik is gesteld :angel

@KadAstra-EF wrote:@crazijbertje wrote:oeps dat is niet goed,,,en het bejaarden tehuis hebben ze nog vaker sex.. :thumb

gr bertje :agent

ach, op een ouwe fiets must ut lere nou ?

Rik ;)

ligt er maar net aan rik.

als die oude fiets 2 zachte banden heeft en een verrot zadel sla ik liever ff over

:jerry

@soepkiepe wrote:@KadAstra-EF wrote:@crazijbertje wrote:oeps dat is niet goed,,,en het bejaarden tehuis hebben ze nog vaker sex.. :thumb

gr bertje :agent

ach, op een ouwe fiets must ut lere nou ?

Rik ;)

ligt er maar net aan rik.

als die oude fiets 2 zachte banden heeft en een verrot zadel sla ik liever ff over

:jerry

Inderdaad :puke haha

oudere dames van 43 ben ik nog niet gegaan...miss ooit max 50jaar ligt eraan hoe ze eruit ziet. :jerry

Patricia pay is ook 63??? Voor haar dan een uitzondering voor een avondje :wub :jerry :jerry

@trashmetal wrote:@KadAstra-EF wrote:@trashmetal wrote:En meneer, wat is uw favoriete standje?

Ehmm,.. 65 plus? :jerry

Bedoel je mij ?

nee toch ?

oh ?

Rik :shock:

Nehh, dit was meer zelfspot

Of zit jij ook al aan een 12 pack per jaar? :jerry

12 pack ? :shock:

Nee joh, ik moet elk weekend een beurt krijgen.

Zij moet toch haar huwelijk onderhouden ??????

Ik onderhoud mijn autotoch ook waar ik kan ??

Rik :angel

Mijn ervaring beter als die 18 20 jarige kippies wat altijd met de kont naar achter lopen wat er niks van bakken :jerry

@InjectTheVenom wrote:@biancaatje wrote:wij gebruiken gewoon helemaal geen condooms :jerry :jerry

Ja en waarom omdat er al raak geschoten is waarbij de schietschijf voor een paar maanden buiten gebruik is gesteld :angel

da wil nie zeggen dat dr niks meer gebeurd ;) :jerry

enne milf oke maar patricia paay is biena een Gilf :puke :jerry

Terug
Naar boven