• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

He maar Rik, ik had wel een bijdrage van je verwacht in het Lekkere Chickies topic! Als mevrouw Rik de toch van de lek is, kon je daar je tijd wel aan besteden...

@biancaatje wrote:hahahaha k riep hier van de week al blijf lekker single ben heulemaal klaar met relaties op t moment :cry

:cry :cry :cry bianca toch hoop dat dat moment niet te lang duurt..

Maar tijd aan je zelf en je kids besteden dat moet je zeker doen

Je mag je altijd melden als je denkt nu eens een echte vent ;)

@demonius abraxis wrote:Ja ik las het net haha. Lijken net kleine jongetjes ;-). Ach ze hebben gelijk ook

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Verschil tussen mij en "de kleine jongentjes"

Als ik een vrouw als " onze " bianca zou had zou ik haar iets kunnen geven wat zei niet kunnen :jerry

@gwriemersma wrote:Verschil tussen mij en "de kleine jongentjes"

Als ik een vrouw als " onze " bianca zou had zou ik haar iets kunnen geven wat zei niet kunnen :jerry

Dat hoop je bedoel je 😁

Maar ben eerlijk als er een vrouw als bianca voor je neus staat zou ook jij als wax in haar handen zijn :-p

En we blijven dromen....

Nee ze wil iemand gelijk waardig geen waxhandje :jerry

Geen putsch over maar ook geen dominante eikel :agent

Gelukkig zijn er nog dromendan haha.

Dominant is voor even leuk net als een doetje. Een gelijkwaardig iemand houdt je relatie vaak het spannends 😁

helemaal gelijk in demonius ..... in theorie heb ik dat nu ook als die eigenwijze sukkel eens door heb dat t mij nie boeit of ie nu wel of nie ziek is hahahaha

Tja dat eigenwijze is man eigen bianca maar uit eindelijk komt alles goed. Jullie hebben beide toch iets van een rugzak met inhoud bij je en das vaak kwestie van tijd om daar door heen te spitten toch.

Oja zeg maar ralf das stukje korter als mijn forum naam :-p haha

Terug
Naar boven