• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

datum in display ?

witte07

Post weinig
wie weet hoe ik de datum in me display kan weergeven met een niet standaard radio astra g 2000 . las ergens dat je dan een draad door moet knippen of zo . wie weet dit

Astra-G kun je een andere code in laten zetten bij dealer! Wellicht ook mogelijk met Opcom

Knippen is niet noodzakelijk!

ik krijg het met op-com niet voor elkaar

ik heb al 2 keer gekeken maar kan het niet vinden.

en heb dus ook de draad doorgeknipt

ps. ik heb een MID

michel

knip hem wel door als ik me middenconole ga vervangen binnen kort . want neem aan dat je er anders niet bij kan

Nee dat klopt, je komt er alleen zo bij, maar middenconsole is snel los hoor. Ik heb hem binnen 5 minuten uit elkaar gehaald.

een rood grijze draad zit er niet tussen op de kabel van de display (12poolig) weet niet welke ik dan moet hebben

Draden op de remote volgen aansluting volgen, en kijken op het punt waar hij splitst wat voor kleur deze heeft.

Op mijn Voorbeeld stekker welke ik uit een OPEL geknipt heb, zit er een Rood-Witte, en Grijze draad aan deze pin.

Willem

Terug
Naar boven