• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

[DATUM WIJZIGING] Opelmeeting Arnhem Gelredome

@Paardenkracht wrote:@Juffer1 wrote:Als die plek openbaar is dan is het dus eigendom van de gemeente en moet er een vergunning zijn aangevraagd.

Je kan het erop gokken maar het laatste wat je wil is dat een set blauwpetten je na een uur komt vertellen dat iedereen weer weg moet.

Zorg dat je het in ieder geval zowel bij de Mac als Gelredome hebt gemeld en vanuit hun toestemming hebt dan is er niets aan de hand.

Daar ben ik voor aan het zorgen :) Thanks for the tips ;) En worden we weggestuurd gaan we toch gewoon met z'n alle een rondje posbank doen, haha! :angel

hoezo toestemming nodig. het is toch een openbare parkeerplaats. zolang we hem niet afsluiten voor andere auto's en ons normaal gedragen is er volgens mij weinig aan de hand hoor.

Het is een beetje common courtesy dat je even laat weten dat je er staat aan de eigenaar, dit om Groot Gezeik te voorkomen mocht de eigenaar toevallig langskomen :)

Hoezo toestemming nodig. het is toch een openbare parkeerplaats. zolang we hem niet afsluiten voor andere auto's en ons normaal gedragen is er volgens mij weinig aan de hand hoor.

Ik snap je, want zo dacht ik ook. Maar ik heb weinig zin in gezeik met wouten als die worden ingelicht. En worden die wel ingelicht heb ik zwart op wit dat er toestemming is ;)

@Paardenkracht wrote:Zal ik een facebook evenement aanmaken dan? Dan kan ik ongeveer wel zien hoe of wat. Goed idee joh! Ik geloof dat ik al eens iets op facebook van het opelforum had geplaatst.

Ik ga even stoeien met facebook :)

Edit: gestoeit met facebook en heb dit resultaat: https://www.facebook.com/events/1757276821159207/" onclick="window.open(this.href);return false;

ik kan de post op facebook niet zien als ik hem aanklik. ik krijg onderstaande melding

De door jou gevolgde link kan zijn verlopen of de pagina is wellicht alleen zichtbaar voor een doelgroep waarin jij niet bent opgenomen.

Hee! Ja klopt, ik heb die verwijderd ivm project X gevalletje. Laten we dat maar niet doen. Ik heb contact gehad met het Gelredome, zij kunnen mij (uiteraard) niet free of charge helpen aan een klein stukje terrein en vertelden mij dat ik al 150 euro kwijt ga zijn aan beveiliging die het stukje parkeerplaats moet openen en sluiten. Daarbovenop komt nog een commerciële huur. Logisch.

Het wordt de carpoolplaats als aangegeven op de foto in de OP jongens (en dames), Ik ga die zondagochtend al wat bordjes voor jullie ophangen zodat jullie weten waar je verwacht word en ik ga even kijken wie de carpoolplaats in beheer heeft. Dat kan ik online namelijk niet echt vinden..

carpool is vaak van de gemeente.

meld bij de gemeente er bij dat het GEEN evenement is, maar gewoon gezellig met wat "opel vriendjes"ervaringen uitwisselen is.

ik kon de meetingen in hoogeveen ook zonder vergunningen doen namelijk.

wanneer er stands en dat soort dingen bij komt word het een evenement.

al ben ik er wel achter gekomen dat het per gemeente verschilt hoe moeilijk ze kunnen zijn.

ook is het handig om een klein soort regelement in je 1e post te zetten, of wanneer je nog een fb evenement of wat dan ook aan maakt.

paar voorbeelden zijn..

niet racen, geen rommel achter laten geen burnouts blabla.

voor veel vrij logies, een enkelling kan misbruik maken dat het niet is aangegeven ;)

veel succes!

als ik er aan denk en het mogelijk is kom ik misschien ook wel ff kijken.

Goeie tips Soep, ga ik even doen :)

Zal even een paar simpele regeltjes opschrijven die voor iedereen te snappen zijn en even de gemeente inlichten.

Thanks!

Nou mannen en dames!

Vanuit de gemeente Arnhem ook officieel toestemming verkregen, dus we kunnen :jerry

Ik zal vandaag even wat regeltjes samenstellen en die in de OP plaatsen, zodat voor iedereen duidelijk moge zijn wat wel en niet kan. Heb dr zin aan :)

Nou mannen, mijn GSi'tje gooit toch mooi roet in het eten :( Gister op visite geweest en op de terugweg begon hij al met haperen en bokken. Dat bokken deed hij normaal ook wel lichtjes, maar daarbij wist ik waar het aan lag. Gare bougiekabels namelijk. Nu loopt ie soms op 3 pitten, dan weer op 4, dan weer op 3.. Ben maar naar een maatje van me gereden die in de buurt woont en daar staat ie nu. Hij moet nog naar huis gesleept worden en dan haal ik vandaag wel ergens kabels en andere bougies. Dan wordt ie aan de computer gelegd om te kijken of hij nog meer storing geeft ergens en dan zien we wel vanaf daar. Als ik m voor zondag niet klaar heb, kom ik wel met de motor gewoon maar zou t zonde vinden om mijn eigen meeting te missen haha!

I'll keep ya posted

Leuk initiatief. Ik hoop dat het een succes is en het vaker georganiseerd zal worden, dan kan ik er wellicht ook eens bij zijn.

@Paardenkracht wrote:Nou mannen, mijn GSi'tje gooit toch mooi roet in het eten :( Gister op visite geweest en op de terugweg begon hij al met haperen en bokken. Dat bokken deed hij normaal ook wel lichtjes, maar daarbij wist ik waar het aan lag. Gare bougiekabels namelijk. Nu loopt ie soms op 3 pitten, dan weer op 4, dan weer op 3.. Ben maar naar een maatje van me gereden die in de buurt woont en daar staat ie nu. Hij moet nog naar huis gesleept worden en dan haal ik vandaag wel ergens kabels en andere bougies. Dan wordt ie aan de computer gelegd om te kijken of hij nog meer storing geeft ergens en dan zien we wel vanaf daar. Als ik m voor zondag niet klaar heb, kom ik wel met de motor gewoon maar zou t zonde vinden om mijn eigen meeting te missen haha!

I'll keep ya posted

zou inderdaad jammer zijn.

Ik kan helaas ook niet. Zullen we de meeting wat naar voren verschuiven, zodat we meer kans hebben op goed weer?

Het zou natuurlijk niet echt fijn zijn voor de mensen die in hun agenda plaats hebben gemaakt voor de meeting, of de meelezers die wel komen kijken.

Ik heb even een advertentie geplaatst waarin ik een setje bougiekabels zoek, nieuwe zijn schreeuwend duur... Mijn auto wordt vanavond naar huis gebracht door de ANWB.

Ik wil graag van jullie horen wat jullie vinden. Meeting ergens in april/mei plaatsen op een zondag óf aankomende zondag maar gewoon gaan en kijken wie er komt en een nieuwe meeting in april/mei?

staat ook in de agenda op het forum, dus het is wel gelezen. dus meelezers genoeg. maar die zullen dus ook wel lezen als we het naar voren schuiven.

Nja zo groot zal mijn bereik niet zijn geweest, dit forum is het enige wat ik op de hoogte gesteld heb :) Ik schat echt maximaal een man of 10/15.

Ik stel voor dat we de datum verschuiven naar volgende maand. En wel op 10 april, Vitesse speelt dan niet of uit, dus dan hebben we die drukte alvast niet.

Iedereen die er mee instemt? Dan kan ik het doorgeven aan de mods.

Terug
Naar boven