• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dbilas dynamic ervaring

[quote quote=18342469]Ik heb zelf een Dbilas Flowtec kit op mijn Z16XE grotendeels, heb de software van ze gehad via een lokale chipper. Dat resulteerde in 102 naar 122pk. Dit opnieuw laten afstellen bij een andere tuner op de bank resultaat 124pk.
... ...
Wederom naar een chipper dichter in de buurt (die ik niet meer wil noemen om gezeik te voorkomen) resultaat 123 pk.[/quote]

Ben wel benieuwd naar de namen van deze chippers, als je ze niet hier wilt posten, dan mag je me ook een PB sturen. :mail:

Heb hem er zaterdag op gezet.
Helaas vandaag aangereden.
Kwam zelf van rechts nu eerst de schade laten repareren.
a913e5ea0ef8118c5026a2bb1b168f79.jpg
115be42313efaef7c5769df1e244249d.jpg
1baa904bf1ab74e99337b160365be051.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

He wat naar, maar hopen dat de bumper weer snel gefikst kan worden, en hopen op een snelle afwikkeling.

Vr,gr, jac.

Vandaag schade laten taxeren kwam uit op 1500 euro nu wachten op de tegen partij

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Terug
Naar boven