• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dbilas goed of niet

na wat google werk kwam ik uit bij dbilas

de onderdelen die hij aanbied zien er allemaar heel goed en prof. uit maar heeft iemand er al iets van

of als iets gehoord over

ik ben er zeer tevreden over!!!

heb een keer voor een corsa 1.4 16v flowtec, nokkenassen en chip gehad --> super service en ding ging als de brandweer en ook toen ik daarna nog vragen had waren ze erg behulpzaam (via email en telefoon)

2de keer en set nokkenassen en chip voor een c20xe gehad en ook weer erg tevreden.

dus ik vind het een aanrader:vertag:vertag:vertag

origineel gepost door corsaracer

ik ben er zeer tevreden over!!!

heb een keer voor een corsa 1.4 16v flowtec, nokkenassen en chip gehad --> super service en ding ging als de brandweer en ook toen ik daarna nog vragen had waren ze erg behulpzaam (via email en telefoon)

dus ik vind het een aanrader:vertag:vertag:vertag

Idd .. is een aanrader zijn oude corsa ging idd als de brandweer ... Heb er bij in gezeten:thumbup

origineel gepost door needlefreak

het FlowMaster Air filter systems dat ze aanbieden ziet er mij wel goed materiaal uit

http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm

heb ik ook nog gehad idd

zit gewoon een k&n filtermatje in en is van alu gemaakt

DSC04455.jpg

hij is het geld zeker waard, hij zou op mijn 1.4 16v zorgen voor 8 pk meer op de testbank (helaas was mijn spaarpotje leeg) maar die ikk heb gehad werkte goed alleen was de vorm niet helemaal handig ivm ruimtegebrek waardoor de slang van luchtfilter naar LMM een rare knik maakt en indeukte... (maar ik dacht dat ze ook meer soorten "uitgangen" hadden...

maar verder werkt het gewoon goed.....

Ik had de inlaat en uitlaat en luchthapper van hun op mijn Astra OPC II (nu in handen v Erwin_Astra.)

Vond het een mooi product maar zoals ik al gewoon was bij bv amerikaanse onderdelen moest je

soms toch wel hier en daar wat aanpassen of vervangen.

Ook vond ik dat hun montage voorschriften (voor zover aanwezig) gebrekkig.

Ik kocht ze via Speed Equipm. Uithoorn.

Dbilas is gewoon :wors

Heb het op de X16XE gehad, van 106pk naar 175pk uit eindelijk!

Dikke uitlaat incl. spaghetti

Benzinedrukregelaar (powerboostvalve)

Dbilas Throttlebodies

Dbilas Flowmaster + pipe

Dbilas 262 graden nokkenassen

Dbilas rollenbank chip

En dan ben ik nog wel wat goodies vergeten.

Was een superblokje, totdat de kop het begaf. :cry

Terug
Naar boven