• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De ADAM 3 WAY, YOUR WAY TEST DRIVE

tamiya

Post weinig
Via de website van Opel Nederland kun je je nu aanmelden voor 3 daagse testrit, genaamd De ADAM 3 WAY, YOUR WAY TEST DRIVE.

Voorwaarden zijn:

Zo moet je in het bezit zijn van een geldig Nederlands rijbewijs B en minimaal 21 jaar zijn. De maximale kilometrage bedraagt 500 km, de auto mag niet naar het buitenland, de auto mag alleen worden gebruikt voor het vervoer van personen en er geldt een eigen risico van 400 euro. Verder gelden dezelfde regels als bij een reguliere proefrit en dien je bij de Opel dealer een proefritformulier in te vullen en zal er een kopie van je rijbewijs gemaakt worden. Mocht het noodzakelijk zijn om de ADAM tussentijds bij te tanken, dan is dat voor je eigen rekening.

adam_mtd_header.jpg

Voor meer info zie:

http://www.opel.nl/contact/form/campaign.aspx?ID=_q99_zKmipb34tWcsZt0uJtmcCOcDgjm%2bflmoo&mobile=1

Ik neem aan dat dit kosteloos is? Lijkt me op zich een leuke ervaring. Wie heeft zich al ingeschreven? Voor mijn gevoel zit er dan ergens een addertje onder het gras :hmmz

Terug
Naar boven