origineel gepost door Dolby
origineel gepost door ronOPC1
origineel gepost door Jerremy
Jaja..
Mooie OPC heb je Ron. :thumbup Ziet er echt strak uit.. !!
Heb 'm vorig jaar in het echt mogen bewonderen king:
super wagen.
Ik zie je ongetwijfeld wel weer dit jaar, op een meeting ofzo.
Veel groeten,
Jeroen.
Het is toch een blauwe tigra erbij geworden Jeroen. Toch maar de gok genomen. Hij valt gelukkig niet tegen kwa plaatwerk, sterker nog hij is best goed!!!!
Alleen slotje van de klep, maar de klep heeft inmiddels geen slotje meer. In het geheel overgespoten in arden blue, echt heel gave kleur!!!!!
Arden blue is de mooiste kleur op dit moment maar ik vind alleen dat die kleur op een Corsa, Astra, Vectra en Zafira OPC hoord.
Natuurlijk ieder zijn eigen mening, maar ik vind het persoonlijk heel goed bij een tigra passen. Bij dit model auto ( tigra A ) past bijna alles.
origineel gepost door ronOPC1
origineel gepost door Jerremy
Jaja..
Mooie OPC heb je Ron. :thumbup Ziet er echt strak uit.. !!
Heb 'm vorig jaar in het echt mogen bewonderen king:
super wagen.
Ik zie je ongetwijfeld wel weer dit jaar, op een meeting ofzo.
Veel groeten,
Jeroen.
Het is toch een blauwe tigra erbij geworden Jeroen. Toch maar de gok genomen. Hij valt gelukkig niet tegen kwa plaatwerk, sterker nog hij is best goed!!!!
Alleen slotje van de klep, maar de klep heeft inmiddels geen slotje meer. In het geheel overgespoten in arden blue, echt heel gave kleur!!!!!
Arden blue is de mooiste kleur op dit moment maar ik vind alleen dat die kleur op een Corsa, Astra, Vectra en Zafira OPC hoord.
Natuurlijk ieder zijn eigen mening, maar ik vind het persoonlijk heel goed bij een tigra passen. Bij dit model auto ( tigra A ) past bijna alles.