• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DE BALLENBAK

Originally posted by opel_omega_steinmetz

Wat ik nu weer zie :wtf

K wil u vriendelijk verzoeken om ons topic SHOW HIER JE OMEGA te bezoeken en danwel pagina 1.

Scroll hierbij voor 60 % naar beneden en aanschouw de foto's van de ''omega'' van MOOIWARK

Dat lijkt idd. niet echt op een Omega:o:o

Bij mij staat hij trouwens op pagina 2!! Dus gewoon even de Omega van MOOIWARK opzoeken!!

Groetjes,

Niels

hmm.. de oude uploader is weg, dus ik vermoed dat die foto dezelfde naam heeft whahaha, zal wel lkkr rijden denk ik or

Origineel gepost door 14XE

het is ongeloofelijk zonde maar het is niet anders:(

Ja Ronald, dat krijg je als je naar al dat vrouwelijk schoon kijkt he, en niet de server in de gaten houd:P:jerry

Hooooooooooooooooooooiii!!! :D

Ik was ook weer eens aanwezig! Door de vele drukke weken is het wat vermoeilijkt mijn tijd hier op het forum door te brengen :)

Tot spreeks :wors

En vervolgens is het weer rustig in onze ballenbak,,,:cool:

En nu staat ie weer boven aan Tsja:P:D

Misschien moet ik toch maar aan een ander auto merk gaan denken mmmmmm:P:D

origineel gepost door opel_omega_steinmetz

Dat zal wel de nodige reactie los maken cliff :argue:fy1

Ik wist het:D

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeee Forum Administrateurs en onze supper moderators..

Zit ik eens even in mijn persoonlijke controle pannel te kijken kom ik erachter dat ik ook in rang gezakt ben van postingfreak naar member..........net als zo velen overigens.

Dat server geklapt is ok, kan gebeuren maar het minste dat jullie kunnen doen is onze titels terug plaatsen:cry

want jullie hebben de juiste titel nog wel zo te zien.

Dusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

actie actie

UIT PROTEST HEB IK MIJN WERK IN topic >>>Opel Omega B1,B2,MV6,Schema's Lotus Omega enz

leeg gehaald en veilig gesteld op mijn eigen pc

er is niks aan te doen helaas,zie feedback,terugplaatsen gaat niet.

onze titel hangt niet af van het aantal posts wat we hebben.

als ik geen mod was geweest was ik ook junior member geweest.

origineel gepost door 14XE

er is niks aan te doen helaas,zie feedback,terugplaatsen gaat niet.

onze titel hangt niet af van het aantal posts wat we hebben.

als ik geen mod was geweest was ik ook junior member geweest.

Beste Ronald, met alle respect voor dit forum, moet ik zeggen dat onze titels er nog waren na de mislukte back-up en pas sinds een paar dagen onze titel missen, er is dus mijns inzien nog iets gebeurt...

Maar het gebied mij eerlijkheidshalve wel om te zeggen dat, dit niet pleit voor een stuk qualiteit die wij als forum leden van jullie gewent zijn....

Het lijkt me daarnaast erg stug, dat de titels niet achteraf nog ingevoerd kunnen worden.......

Begrijp me niet verkeerd Ronald en ik ben ook niet uit op narigheid of onrust,, maar begrijp wel dat door dit soort gebeurtenissen forum leden kunnen weggaan omdat ze hun ziel en zaligheid in de topics steken waarna het vervolgens gewoon foetsie is, en dit gaat er bij velen gewoon niet in.

Maar laten we hopen dat het nu goed blijft gaan.

Grzz Cliff

Terug
Naar boven