• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DE BALLENBAK

:jerry:jerry Alleen in Hoofdletters was mooier geweest Lars, nu ben ik echt thuis,,, net de MC Donnalds :P:hmmz:angel

Grz Cliff

Origineel gepost door Dirk

tis ook nooit goed met jou hè..

:P

Gezellie hier Dirkje he, zo in de BALLENBAK.......:jerry

Maar wat loop je weer te brommen, last van een lekker koppakking.:P

Origineel gepost door cliff

Gezellie hier Dirkje he, zo in de BALLENBAK.......:jerry

Maar wat loop je weer te brommen, last van een lekker koppakking.:P

nee, ik heb last van idioten die het leuk vinden andermans eigendom te vernielen :swear

Origineel gepost door Hans-V6

Ronald(14XE) vond dit overbodig Lars.

Hier heeft had Hans al een topic overgemaakt ! maar toen begon iedereen dat we daar al een topic voor hadden :wtf

Vind iedereen het nu opeens wel goed ? :)

Greetzzz, Sjors

Sjors je bent weer eens te vlug :sleeping

Origineel gepost door 14XE

jongens:cool:

we gaan teveel offtopic.

maak anders een SG topic hier in omega aan , of ga in SG zitten.

oeps , ik spreek mezelf nog wel s tegen:o

maar anders kijken we dit effe aan of zo .

:thumbup

Origineel gepost door Hans-V6

nee, ik heb last van idioten die het leuk vinden andermans eigendom te vernielen :swear

:o Wat hebben ze vernield Dirk ?

Greetzzz, Sjors

een smeedstalen hekwerk en de dubbele poort :thumbdown

ik weet wie het zijn geweest.

owee als ik ze te pakken krijg :o

dan zullen de collega's van cliff toch eens heel erg vlug moeten gaan worden :P

Hey Dirkje, wat vervelend weer ja, ik vraag me af hoe men een smeedstalen hekwerk en een dubbelepoort kunnen vernielen, of hebben ze hem meegenomen achterop hun pakkiedrager:D .

Of mijn collega's vlug zijn weet ik niet, ik hoop het wel, bemoei mij niet zo met dat soort dingen, omdat ik bij de afdeling verkeer werk Dirk.

Gtz Cliff

Origineel gepost door mayhem

zitten jullie ook zo fijn met de ballen te spelen?:D

Hey gezellie Mayhem lang niet gespot op het forum joh, ik zou zeggen neem plaats en neem een bakkie leut.

en kom erbij:P:jerry

Grzz Cliff

lkkr or.

maar afdeling verkeer? als in radarpostjes? of ongevallen dienst?

idd alles dat met verkeer te maken heeft maar echt alles, al dan niet in combi met de VOA.

grz Cliff

Hey Dirkje, wat vervelend weer ja, ik vraag me af hoe men een smeedstalen hekwerk en een dubbelepoort kunnen vernielen, of hebben ze hem meegenomen achterop hun pakkiedrager:D .

Of mijn collega's vlug zijn weet ik niet, ik hoop het wel, bemoei mij niet zo met dat soort dingen, omdat ik bij de afdeling verkeer werk Dirk.

Gtz Cliff

ze hebben enkele spijlen eruit weten te breken.

helaas is het hek onherstelbaar beschadigd geraakt hierdoor. heb vandaag een smid op bezoek gehad aldaar en die wist mij te vertellen dat ie er niets meer mee kon gezien de leeftijd van het hekwerk.

dus die rotjong kunne maar beter hard kunnen rennen :swear

Gtz Cliff

ze hebben enkele spijlen eruit weten te breken.

helaas is het hek onherstelbaar beschadigd geraakt hierdoor. heb vandaag een smid op bezoek gehad aldaar en die wist mij te vertellen dat ie er niets meer mee kon gezien de leeftijd van het hekwerk.

dus die rotjong kunne maar beter hard kunnen rennen :swear

Ik kan mij er iets bij voorstellen Dirk, zo zou het mij in eerste instantie ook vergaan, je wil niet weten wat er door mij heen ging toen ik nachts om drie uur bij mijn auto kwam waar mijn collega's bij stonden omdat een onverlaat mijn zijraam heeft ingetikt.

En ook ik een week of twee drie later een brief in de bus krijg waar in staat dat de zaak eerst wordt opgelegd omdat de dader nog ontbreekt. en dat ik vervolgens bij carrglass een eigen bijdrage moest betalen van 80 euro terwijl de emotionele schade veel groter is.

Dus ja best kut zou ik zeggen.

iedergeval succes Dirk

Grz Cliff

lkkr or.

maar afdeling verkeer? als in radarpostjes? of ongevallen dienst?

idd alles dat met verkeer te maken heeft maar echt alles, al dan niet in combi met de VOA.

grz Cliff

hmzz ik ga me gedragen in de omgeving assen;)

maar dirk.. iemand gaat via een rietje eten neem ik aan?

voor deze keer hulde aan de mannen en vrouwen int blauw. :wors

de daders zijn gepakt bekentenis is er zelfs ook al :vertag

Hey Dirk, dat is goed nieuws, weet je wat de bekentenis was?? vast verveling, want ik kan mij niet voorstellen dat ze jou heb nu zo mooi vonden om zelf in de tuin neer te zetten.

Grz Cliff

Hey Dirk, dat is goed nieuws, weet je wat de bekentenis was?? vast verveling, want ik kan mij niet voorstellen dat ze jou heb nu zo mooi vonden om zelf in de tuin neer te zetten.

Grz Cliff

inderdaad, verveling :thumbdown

ze zullen in ieder geval de schade moeten gaan betalen en krijgen hoogst waarschijnlijk een fikse taakstraf.

maare heeft iemand al voor koffie gezorgd?

k lust wel een bakkie :P

Terug
Naar boven