• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DE BALLENBAK

ben%20niet%20gek2.JPG

Origineel gepost door MetalRush

O M F G :o Wat heb ik aangericht ?!?! Is er daadwerkelijk nog een BALLENBAK ingericht voor dit zooitje ongeregeld... :P

@ 14XE: zet die posting-teller van cliff maar direct op 100.000 anders blijft ie bezig... dat kunnen we onszelf dan besparen :jerry

Ergste van alles is... nu heb ik ook in deze BALLENZOOI gereageerd... kan wel :cry

Ruudmans welkom in onze BALLENBAK, ik moet toegeven een mieters idee joh,, je hebt mij al een paar keer gezegt om in de ballenbak te gaan, en dus was het idee om via LArs de titel te verander zo geboren:jerry

Het is hier ook zo gezellie.

Wil niet zeggen dat ik niet meer op de rest van de posts ga reageren in ons Omega forum hoor, maar zal proberen mij dan daar te gedragen:hmmz :P

Mis alleen die gekke Fries hier nog:P, maar die ga ik de 21e aanstaande wel opkloten, want dan ga ik daarheen omdat een aantal dashbordlampjes kapot zijn van mijn kerozinemeter en een deel van mijn MAG snelheidsmeter, moet wel de wettelijke snelheidsnorm in de gaten houden als ik deze machische grens overschrijd:hmmz (soms)

Grz Cliff

Origineel gepost door Dirk

tja..

eenmaal in de ballenbak kom je er ook nie zomaar meer uit.

oom agent houd je binnen :P

jajajajaja DIRKJE, zoals de waard is ........

of

zoals het klokje thuis tikt.

of

oost west in de BALLENBAK is het ook het aller best :jerry

Origineel gepost door opel_omega_steinmetz

nee dat dacht ik niet ;)

Een man een man een woord een woord :thumbup

ben%20niet%20gek3.JPG

No Shit, Lars ik dat hoofd eerder ergens voorbij zien komen,,, in het programma OPSPORING VERZOCHT.

mis alleen dat lange nummer nog :jerry

en je moet jou wenkbrouwen even epileren man,,,, ben je ontsnapt ofzo :P:jerry:jerry:jerry

:wtf

weer aan de fanta gezeten Cliffje?

:P

Aan de Fanta:fy1 we gaan niet schelden jah .................... Ik ben een echte GEBRUIKER,,, met melk en de suiker:jerry DIRKJE:jerry

een "die hard" drinkt z'n koffie zwart, niet van die ouwe siepels koffie met melk en suiker... :thumbdown

een "die hard" drinkt z'n koffie zwart, niet van die ouwe siepels koffie met melk en suiker... :thumbdown

je gaat mij niet vertellen dat juist jij een die hard bent :D

ik drik met melk en suiker, ben een echt koffie junk... dus jij drinkt zwart

> dus DIRK je hebt ROOD haar hahaha

huh rood haar :wtf

wat gooi je vrouw in jou koffie? :o

hey ben half indo dus heb zwart haar Dirk.................. en ik zet mijn senseo zelf.................goed he:P

Terug
Naar boven