Origineel gepost door cliff
Origineel gepost door opel_omega_steinmetz
das vrij makkelijk op te lossen:
Ik tik altijd dan net de rem iets aan zodat de remlichten beginnen te branden, dit terwijl ik dus niet afrem. En soms geeft ik een dot gas erbij.
kijk daar wel mee uit lars,,,, ondanks dat die bumperklevers enorm verkeerd bezig zijn, kun jij door zo'n actie een artikel 5 aan de kont krijgen en dat kan jou rijbewijs kosten..
Want die bumperklever zal daardoor maar zo enorm schrikken dat ie in de vangrail schiet..
Art 5 wegenverkeerswet is een kapstokartikel waaraan alles aangehangen kan worden,,,, maar de voornaamste bestanddeel waardoor een rijbewijs evt kan worden ingevorderd is het ,,,veroorzaken van gevaar of hinder,,,,
het rijbewijs krijg je in geval van een artikel 5 niet eerder terug dan tot aan de zitting bij het kanton van jou , woonplaats en dat kan ongeveer 4 maanden in beslag nemen en tot die tijd heb je dan ontzegging van de rijbevoegdheid, het wel rijden tijdens zo'n OBM is een misdrijf....
Dit even ter info,,, dus denk er niet te makkelijk over
Grzz Cliff
en irritant doen? waar valt dat onder?
als er iemand links zit te k*tten, en ik zit er al een stukje achter en hij heeft ruimte zat om ff naar rechts te gaan, ga ik altyd ver links ryden, dan schyn je precies met je linkerkoplamp in zijn linker buitenspiegel.
das best irritant

zeker als je dan ook nog een Xenon hebt.