• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DE BALLENBAK

origineel gepost door Heuti

Is alweer gewassen vandaag!!:thumbup

Dat gaat ik morgen ook maar eens doen.

Na sorry 3 weken:o

Sta ik vandaag in belgië te lossen, zie ik dat de buurman aldaar lichtreclames maakt. En wat lag er op de schroothoop, een hele hoop opel dealer reclames. Dus ik ff babbelen met de man en een nieuwe troffee voor in ons beunpaleisje gescoord. Kan ook zijn dak m achterop m'n omega plak! hahaha

Paste maar net in m'n camion. Is wel battle of the merken op de pic.

20012009271.jpg

Gr wim

origineel gepost door Tukker sur meuse

Sta ik vandaag in belgië te lossen, zie ik dat de buurman aldaar lichtreclames maakt. En wat lag er op de schroothoop, een hele hoop opel dealer reclames. Dus ik ff babbelen met de man en een nieuwe troffee voor in ons beunpaleisje gescoord. Kan ook zijn dak m achterop m'n omega plak! hahaha

Paste maar net in m'n camion. Is wel battle of the merken op de pic.

20012009271.jpg

Gr wim

:thumbup

Gaaf !!

Hallo, Kan iemand me vertellen wat de afstellingen zijn van de voorontsteking bij een Omega 2.4 CIH motor. Ik vind ze hier nergens terug.

Alvast bedankt

origineel gepost door rallyfilip

Hallo, Kan iemand me vertellen wat de afstellingen zijn van de voorontsteking bij een Omega 2.4 CIH motor. Ik vind ze hier nergens terug.

Alvast bedankt

Het is denk ik makkelijker om hier een los topic over te openen. ;)

Of je kan het in de cih topic vragen.

origineel gepost door roekenest

nog iemand m nat gehad deze week???:D

Je denkt toch zeker niet dat ik met m'n ramen open gaat rijden:jerry

Terug
Naar boven