• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

de calibra van denny. (calibra driver)

mooiwark

Post weleens wat
na een tijdje weg te zijn geweest is denny zijn calibra weer klaar... motorisch was hij aan groot onderhoud toe... dat is ook allemaal gebeurd, het chassis is ook helemaal aangepakt...

hier het resultaat...

voor komt nog een rieger lip, en meneer moet nog even een schroefset bestellen...

@2slow wrote:@McKaamos wrote:

Was pas op OpelTreffen in Dronten, waar ik hoorde dat de taxatiewaarde van de '97 Special Edition (X20XEV) van 2Slow een taxatiewaarde richting de 10K heeft.

De Cliff versie (X25XE) die mee deed in onze mini-colonne schijnt zelfs ruim over de 10K getaxeerd te zijn.

Er zit natuurlijk altijd verschil in verkoopwaarde tegen taxatiewaarde, maar het is wel een mooie richtlijn om te stellen dat 50 tot 75% van de taxatiewaarde een nette verkoopwaarde is.

Hoo hoo hoo,

Die van mij is getaxeerd op 4000 euro, Alleen er werd gesuggereerd door Sebas dat hij wel veel meer waard zou kunnen zijn. Die van hem is inderdaad aanzienlijk hoger getaxeerd. Maar daar werd anders gerekend door de taxateur. Wat reëel is laat ik even in het midden.

Excuses, dan haal ik de boel door elkaar.

@2slow wrote:@McKaamos wrote:

Was pas op OpelTreffen in Dronten, waar ik hoorde dat de taxatiewaarde van de '97 Special Edition (X20XEV) van 2Slow een taxatiewaarde richting de 10K heeft.

De Cliff versie (X25XE) die mee deed in onze mini-colonne schijnt zelfs ruim over de 10K getaxeerd te zijn.

Er zit natuurlijk altijd verschil in verkoopwaarde tegen taxatiewaarde, maar het is wel een mooie richtlijn om te stellen dat 50 tot 75% van de taxatiewaarde een nette verkoopwaarde is.

Hoo hoo hoo,

Die van mij is getaxeerd op 4000 euro, Alleen er werd gesuggereerd door Sebas dat hij wel veel meer waard zou kunnen zijn. Die van hem is inderdaad aanzienlijk hoger getaxeerd. Maar daar werd anders gerekend door de taxateur. Wat reëel is laat ik even in het midden.

Excuses, dan haal ik de boel door elkaar.

@McKaamos wrote:

Hoo hoo hoo,

@McKaamos wrote:

Hoo hoo hoo,

oke dat is dan wel mooi als je dan een auto hebt die dan zo hoog

word getaxeerd!!zal geen idee hebben wat die van mij nu waard is

ben eigelijk wel benieuwd als die klaar is..

Maar goed elk lief hebber heeft altijd meer waarde dan dat ze

auto waard zou zijn,je bent toch trots op je bakkie dus wat de

waarde ook is je bent er zelf trots op!!

oke dat is dan wel mooi als je dan een auto hebt die dan zo hoog

word getaxeerd!!zal geen idee hebben wat die van mij nu waard is

ben eigelijk wel benieuwd als die klaar is..

Maar goed elk lief hebber heeft altijd meer waarde dan dat ze

auto waard zou zijn,je bent toch trots op je bakkie dus wat de

waarde ook is je bent er zelf trots op!!

Ja, dat worden ze ook. Alleen de modellen met een kleine motor zijn nogsteeds niet veel waard.

Vooral de 1997-ers met wat grotere motor (2 liter turbo en 2,5liter V6) willen best nog wat opbrengen (denk 4000 euro of meer). Ook special editions en DTM's verzetten dergelijke hoeveelheden cash.

Mijn doodnormale 2.0i 8v is niet getaxeerd, maar ik verwacht niet dat die in taxatiewaarde boven de 3000 uit komt.

Ja, dat worden ze ook. Alleen de modellen met een kleine motor zijn nogsteeds niet veel waard.

Vooral de 1997-ers met wat grotere motor (2 liter turbo en 2,5liter V6) willen best nog wat opbrengen (denk 4000 euro of meer). Ook special editions en DTM's verzetten dergelijke hoeveelheden cash.

Mijn doodnormale 2.0i 8v is niet getaxeerd, maar ik verwacht niet dat die in taxatiewaarde boven de 3000 uit komt.

zo das best schrikbarend dat er dan in 2 jaar nog zoveel

niet meer rijden,best jammer mja begin nu al te denken

dan zou de calibra's toch meer waard worden,als er

dan zo wijnig van zijn!!

zo das best schrikbarend dat er dan in 2 jaar nog zoveel

niet meer rijden,best jammer mja begin nu al te denken

dan zou de calibra's toch meer waard worden,als er

dan zo wijnig van zijn!!

nee sorry deze had geen blauwe stiping op de zij

kant,hij was helemaal standaard..

Maar inderdaad jammer dat er niet zoveel meer

van rijden..maar had niet verwacht dat het er nog maar 2000

zijn!!had eerlijk gezegt wel verwacht dat het er meer waren

weet iemand nog een rieger onder lipje liggen

die hij wil verkopen??heb al op mp gekeken,maar

stond niks op helaas

mvg denny

nee sorry deze had geen blauwe stiping op de zij

kant,hij was helemaal standaard..

Maar inderdaad jammer dat er niet zoveel meer

van rijden..maar had niet verwacht dat het er nog maar 2000

zijn!!had eerlijk gezegt wel verwacht dat het er meer waren

weet iemand nog een rieger onder lipje liggen

die hij wil verkopen??heb al op mp gekeken,maar

stond niks op helaas

mvg denny

@M~V wrote:was deze dat nou met die blauwe striping op de zijkant ?

verder mooie wagen, ziet ze niet vaak meer rijden helaas

Kan kloppen, er zijn er minder dan 2000 in NL op kenteken volgens de RDW.

Maar ik zie ze juist wel steeds vaker. Op een of andere manier rijden er hier nu een stuk of 5 in de stad.

@M~V wrote:was deze dat nou met die blauwe striping op de zijkant ?

verder mooie wagen, ziet ze niet vaak meer rijden helaas

Kan kloppen, er zijn er minder dan 2000 in NL op kenteken volgens de RDW.

Maar ik zie ze juist wel steeds vaker. Op een of andere manier rijden er hier nu een stuk of 5 in de stad.

heel mooi! gaat het niet kapot met een schroefset? vooral die achterbumper moet je niet mee door een plasje water :P

Terug
Naar boven