• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De FJ-GN-67 :) mijn babe <3

Mja maar goed, kan zijn dat ie er even geen trek in heeft, is nooit leuk zoiets los van het APK verhaal.

Dat is trouwens wel een heel ander verhaal idd. :shock:

nja wees eens eerlijk, als het klopt wat esox lucius zegt is de kans dus aanwezig dat het zijn eigen schuld is dat ie afgefikt is, wanneer ze dus gaan onderzoeken wat de oorzaak was is de kans dus ok nog eens anwezig dat hij geen cent verzekerd krijgt.

wel allemaal kloten voor hem.

en darom hou ik er ook niet van om zelf die electriche troep aan te sluiten :P

tja, als je weet wat je doet is er niets mis mee, maar ik zie voor mijn werk veel rare dingen met elektra ben zelf elekromonteur, en al vaker gezien dat iemand z'n huis is afgebrand door "frotwerk" is met auto's net zo denk ik.

Jah, ik ben met mijn subwoofer aansluiten ook paar uur bezig geweest. Alles goedleggen, zeker weten dat de aansluiting in orde is, alles netjes aftapen en met ty-wraps vastzetten enzo. Heb zelfs om het gedeelte wat in de motorruimte zit flexibele leiding gedaan en de eindjes afgetaped.

Hallo,

Even iets heel anders!

Ik heb inderdaad niets van me laten horen, omdat ik me elkedag de kolere werk voor een nieuwe auto, tevens heb ik die al.

Over de bedrading:

Alle kabels echt ALLE waren verzekerd (m'n vader, moeder, ik zelf, maatje van mij) bevestigen dit.

Het is inderdaad zonde ja, ik zal binnen kort wat foto's hier neer zetten, hoe die afgebrand is.

BTW, keur meestertje moet je eens luisteren... De brand was achter begonnen & daarnaast een explosie waar je U tegen zegt.. Ik woon in Sterrekwartier & zelfs in de hoek, akkers, waterland hebben ze de klap gehoord...

Kortsluiting? Als jij echt zo goed ben, had je moeten zien dat alles verzekerd was...

Dus voordat je conclussies gaat trekken, vraag dan even goed hoe het zit.

Groetjes,

Tony.

De klap was NIET maar dan ook echt NIET de benzine tank (die zitt er nog onder :S)

Jongens toch, als je ontevreden bent ga dan terug naar die garage.

Waarom via een forum ruzie maken met je garagist ...

Hey Tony,

We misten je al hier.

We hadden een hoop vragen zoals je vast kunt lezen.

Hoe is het nou ?

Alles goed afgelopen, schijnt nogal een knal geweest te zijn zoals je zegt.

Groet, Rik :)

Hallo,

Ik vecht het hier niet uit. Ik wil dat het duidelijk is dat de garage niet altijd het beste is.

Ik neem het Dennis ook niet kwalijk, maar hij beweerd dat het kortsluiting is.

Dat is dus gewoon niet de brand os achter begonnen met een extreem harde knal dus nee gee. Kortsluiting.

Als het zo erg was zoals Dennis zei, had hij ook een opmerking gemaakt bij de APk en dat is niet het geval.

En ja daar HOREN ze naar te kijken ivm veiligheid. Meerdere garages zeggen dat.

Foto's volgen en mee geen Opel meer sorry jongens.

Tony

Ben erg benieuwd naar de foto's.

Ik snap ook wel dat je boos bent als iemand iets zegt wat niet of niet volledig klopt. Aan de andere kant vraag ik me dan ook af waarom die apk-keurmeester dat zegt, hij zal zoiets toch niet verzinnen, neem ik aan.

Succes met de zoektocht naar een volgende auto in ieder geval.

Ik ben niet boos.

Ik heb heel de tijd naar binnen gekeken toen. Ze hebben niet eens naar de draden gekeken

Alles stond via contact en niet op den accu dus het kan zowiezo niet.

Tony.

als zoals Esox Lucius zegt er al een voedingskabel via de deurrubber naar motorkap zo naar de accu liep

zonder bij de accu gezekerd te zijn

dan heb ik mn twijfels al :hmmz

ben wel benieuwd of er onderzoek is geweest naar de oorzaak en de uitkomst daar van

Terug
Naar boven