[quote quote=18358764]
Grandsteef wrote:
Ps. mis jij Hans ook zo ?
Nou vooruit dan, om je een plezier te doen. Als je je ergert omdat er Turbo of Grandland X op de achterklep staat, en je twijfelt hoe het Opel logo op de achterklep vastzit, waarom koop je dan in vredesnaam een Opel??? Sommigen hier vinden het schijnbaar spannend dat anderen moeten raden om wat voor auto het hier dan eigenlijk gaat? Als je zo hoort redeneren, word het toch écht tijd om je zakdoek te pakken? Denken we nu écht dat het spannend is voor buitenstaanders, wat voor auto hier dan wel voorbij rijd zonder enig herkenningsteken?? Tjonge, je broek zakt er toch van af??
[/quote]
Hans Hans Hans, leven en laten leven, het wil er écht niet in hé?
Ik snap dat jij alles aan je auto doet voor de buitenwereld, althans, dat doe je voorkomen met je posts. Heb je er wel eens aan gedacht dat mensen bijvoorbeeld de logo's en type aanduidingen weghalen omdat ze het ZELF mooier vinden? Zoals ikzelf ook? Het zal mij m'n R33T roesten wat buurman Hans er van vindt, als ik het niet mooi vind, dan haal ik het eraf. Waarom dan de keuze voor Opel? Omdat IK het een mooie auto vind, niet omdat een ander dat vindt.
Waarom zet jij TURBO op de achterkant van je Micra? Koop dan een auto mét turbo, beetje zielig nietwaar? Echt om je zakdoek erbij te pakken zo triest dat mensen turbo op hun auto plakken!
Dag Hans, tot de volgende keer?
P.s. Ik heb vandaag de onzin aanduidingen van de achterkant van mijn GLX gehaald, VEEEEEEEEEEEL mooier zo! :yahoo: