• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De grote Opel forum boetepot

Ik moet uiterst 2dec (dus vandaag) een boete betalen van 380,- omdat ik vergeten ben om mijn halve corsa te schorsen

+

voor de zelde corsa een boete omdat hij automatisch geen apk heeft = 90,- niet betaald nu 118,50-

betalen voor 12dec

mijn boete's = 498,50

samen met boete van Baas J. = 19,669,80

gaat goed of niet:P:D

fyn om te lezen dat ik niet de enige ben die wel eens die boete van minstens 300 euro krijgt voor niet verlengen van schorsing. mr goed, ik heb n map vol met boetes vanaf 1996 goed voor kwart vn t totaalbedrag.. mr laatste was dus 400 euro voor bovenstaande... :( kan totaal nie berekenen want ktyp dit op mn telefoon n zie andere berichten nie :D

snelheid

bellen

gordel

met kids aant bestraffen(dus niet op de weg aant letten

dubbel parkeren

ehm.. werkboekje onjuist ingevult controle (IVW)...

en dr komt er nog wel 1 aan van minimaal 2000

heb een acht persoons busje en we zaten er met z'n 6tienen in en da mag ook al nie meer...... 8*250

dat idee had ik bij mijzelf ook al,

als ik de mede forumers zo zie gooien met geld!

:jerrymensen ik heb hier wel een grote kluis en ben gek op zwart geld haha:cool:

zo toch maar ff totaal telling gemaakr en die is tadaa, €7.475,- totaal

toch eigenlijk best klunzig had dat geld ook in mn manta kunnen steken....... (altijd achter af)

Heb ff een optelling gemaakt, en kom op 20699,80 uit.

Alleen de bedragen waar bij staat vermeld wat het is, en dan ga ik er vanuit dat het met de Opel was. daar gaat het om.

Tot 9 januari, dan is het een jaar! :thumbdown

:hmmz dan heb ik het dit jaar (tot nog toe) beter gedaan.

Voor alsnog zit ik nog op € 0,- euro

Moet wel zeggen dat ik ze dan of op tijd zie (dus net op tijd de foon kan droppen/afremmen/weer weg rijde na fout parkeren) of gewoon verdomd veel geluk heb :angel

Ik ben echt knap bezig geweest!

Ik heb in mijn eerste boete in de Edison straat gekregen en mn tweede boete gekregen in de Edisonweg! :o Ik haat die fcking Edison! :fy1 GROM!

En bij die 2e boete mogen jullie raden achter wie ik aan reed......

Terug
Naar boven