• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De grote Opel forum boetepot

met de vivaro een audi gesneden (ging zonder opzet) bleek agent te zijn 150 eurie's

dus een totaal van 8814,- eurie's

Vandaag aan de kant gezet met een groot scheepse controle.

90 euro voor de gordel + 90 euro voor een kapot remlicht.= 180 euro totaal:puke

Daarbij werd de ontbreekende mistlamp op de aanhangwagen en de losbreek kabel door de vingers gezien.:swear

totaal 8814

180

+

totaal 8994 euries

ja vandaag weer 2 thuis gekregen

90 euro gordel

360 euro voor 164km na correctie op de snelweg met mn tr:p

totaal dus 450 euro

8994+450=

9444

potverdorrie, ik ook door meneer de agent aan de kant gezet voor het volgens hem onnodig claxoneren.. wat gebeurt er, ik reed in de stad knalt er ineens een vrouw uit een uitrit van rechts, toen tuuterde ik best lang.. zonder te kijken floepte ze druit, ik vloog zelf haast door de voorruit omdat ik zo hard moest remmen :fy1.. verderop stonde de blauwpetjes en stopte me, 60 euro voor dat onzin en tege haar zijde ze niks :wtf..

totaal is dat dus 9444+60= 9504 euri's

Vandaag binnen gekregen, was parkeer kaartje vergeten voor de mac, werdt duurt hapje eten:P

€ 50,70 + 9504 = € 9554,70 pleuries

Het vrouwtje niet handsfree bellen = €150

Ikke... rechts inhalen €0! (Kon helemaal niet, want ik was op m'n werk bezig! Foutje oom agent! ha ha!)

Totaal = 9623.70 + 150 = €9773.70

5 km te hard binnen de bebouwde kom €25,-

€9773,70 + €25,- = €9798,70

Dit is pas mn eerste dit jaar en mijn goedkoopste bonnetje ooit... ik ben goed bezig:thumbup

Als iemand een vals adres door geeft, en de bekeuring dus bij terecht komt, geld dat dan ook?

in dat geval 330 euries voor rijden onder invloed :fy1 =10348.7 euries

Lijkt mij niet, als het niet voor jou bedoeld is.

Staat er wel jou kenteken bij dan?

Want het lijkt me sterk dat ze zomaar ff wat opschrijven qua naw-gegevens en maar klakkeloos een briefje sturen...

origineel gepost door 2000

Als iemand een vals adres door geeft, en de bekeuring dus bij terecht komt, geld dat dan ook?

Had je zovel gedronken dat je het vergeten bent??:jerry

origineel gepost door mantanator

origineel gepost door 2000

Had je zovel gedronken dat je het vergeten bent??:jerry

nee, dat doe ik nooit als ik moet rijden. Ik denk van te voren na, dat scheelt een hoop spijt achteraf.

origineel gepost door groenetijger

even de berekening corrigeren ;)

9798,70 + 220 = 10018,70 euro sorry moest ff snel uit mn hoofd moest werken.:agent:agent:agent

Toegestane snelheid 50 Km/h

Gemeten snelheid 58 Km/h

Gecorrigeerde snelheid 55 Km/h

Opgelegde sanctie : € 24,00

10.018,70 + 24,00 = 10.042,70

Net eentje binnen gekregen, Toegestane snelheid blijkbaar 100km/h gereden 138 met correctie 34 te hard.

10.042,70 + 217 = 10.259,70

Ook een binnen gehad. Geen verzekering van een scooter die al vier jaar geleden gestolen is en aangifte van gedaan. 150 euro.

Is dus totaal 10.409,70

Terug
Naar boven