• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De Insignia van Jeroen W

Ik denk laat ik maar weer eens een topic beginnen.

Zoals jullie weten staat het AFL project even op een laag pitje. Het blijft erg lastig om een donor auto te vinden.

Verder ben ik veel op en neer geweest naar de dealer. Eerst had ik roest bij de scharnieren maar dit hebben ze gelukkig kostenloos verholpen.

Daarna begon het gedoe met de stoelverwarming maar ook dit hebben ze gelukkig kostenloos verholpen.

Ik dacht dat ik nu wel alles had gehad, maar helaas...

Afgelopen weekend heb ik samen met een vriend van mij de hele auto zitten kleien, poleisten, poetsen en waxen.

Hij ziet er nu echt als nieuw uit. Fantastisch gewoon.

Alleen toen we bij het dak aan kwamen met goed licht erop zagen we direct dat er 5 roest plekjes op zaten.

Het lijkt van onder de lak te komen en baal er echt heel erg van. Heb vandaag de dealer maar weer gemaild.

Foto-QCMYI38Z.jpg

IK ben erg benieuwd naar hun reactie. Voor een auto van 4 jaar oud vind ik dit niet kunnen. Zou dit van buitenaf komen of zou de auto slecht gespoten zijn.

Verder nog wat foto's van het eind resultaat :)

Foto550-SMZ74XUZ.jpg

Foto550-G78XZWVM.jpg

Foto550-XOB4CTAX.jpg

Foto550-OVJ4AIKJ.jpg

Foto550-BI4CHNW7.jpg

Terug
Naar boven