• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De Manta valt spontaan uit.

wij hebben ook zoiets gehad met een a ascona en dat lag aan de benzine pomp een storing....

het is maar een tipje groeten joey

Eindelijk tijd gehad voor de Manta vanavond. We zijn achteraan begonnen en het was gelijk raak, de benzinepomp had een paar rake klappen nodig om op gang te komen en het liep weer als vanouds!

Thx for the tips iedereen!

Nu op zoek naar een (liefst nieuwe) benzinepomp. Heeft iemand van hier nog iets liggen?

Grt,

Gerben.

Eindelijk tijd gehad voor de Manta vanavond. We zijn achteraan begonnen en het was gelijk raak, de benzinepomp had een paar rake klappen nodig om op gang te komen en het liep weer als vanouds!

Thx for the tips iedereen!

Nu op zoek naar een (liefst nieuwe) benzinepomp. Heeft iemand van hier nog iets liggen?

Grt,

Gerben.

Autosloperij Pieper in Putten (http://www.autosloop.com/Brandstofpompen.aspx) verkoopt ze nieuw. Heb ik er al een keer eentje gehaald.

Ze zijn ook via automaterialenhandel te krijgen, maar die zijn duurder.

Heb mijn brandstofpomp al een aantal keren vervangen. Je kunt het beste meteen dan ook de filter vervangen.

Als je hulp of tips nodig hebt, laat het maar weten.

Volgens mij kwam je toch uit Amersfoort, of niet? Ik werk in Nijkerk en woon in Zeewolde, dus dichtbij.

Ik hoor het wel.

Autosloperij Pieper in Putten (http://www.autosloop.com/Brandstofpompen.aspx) verkoopt ze nieuw. Heb ik er al een keer eentje gehaald.

Heb mijn brandstofpomp al een aantal keren vervangen. Je kunt het beste meteen dan ook de filter vervangen.

Volgens mij kwam je toch uit Amersfoort, of niet? Ik werk in Nijkerk en woon in Zeewolde, dus dichtbij.

Ik hoor het wel.

@Dolmans wrote:Autosloperij Pieper in Putten (http://www.autosloop.com/Brandstofpompen.aspx) verkoopt ze nieuw. Heb ik er al een keer eentje gehaald.

Ik hoor het wel.

Bedankt voor het aanbod en de tips. Inmiddels is er een brandstofpomp van Pieper op gemonteerd en staat ie nu bij de garage voor een nieuwe frisse APK.

Alleen jammer dat je van het een naar het ander rolt. Vanmiddag naar mijn maat toegereden :P Viel die stil midden op de stadsring lol, 500 meter geduwd, toen weer eens geprobeerd te starten en haalde het tot aan de garage. In voorbereiding op de APK hebben wat nagemeten en bleek dat de startmotor 270 ampere trok om de motor rond te krijgen. Dus een nieuwe startmotor straks. Dan moet het voorlopig wel weer even afgelopen zijn als het aan mij ligt.

@Dolmans wrote:Autosloperij Pieper in Putten (http://www.autosloop.com/Brandstofpompen.aspx) verkoopt ze nieuw. Heb ik er al een keer eentje gehaald.

Ik hoor het wel.

Bedankt voor het aanbod en de tips. Inmiddels is er een brandstofpomp van Pieper op gemonteerd en staat ie nu bij de garage voor een nieuwe frisse APK.

Alleen jammer dat je van het een naar het ander rolt. Vanmiddag naar mijn maat toegereden :P Viel die stil midden op de stadsring lol, 500 meter geduwd, toen weer eens geprobeerd te starten en haalde het tot aan de garage. In voorbereiding op de APK hebben wat nagemeten en bleek dat de startmotor 270 ampere trok om de motor rond te krijgen. Dus een nieuwe startmotor straks. Dan moet het voorlopig wel weer even afgelopen zijn als het aan mij ligt.

Terug
Naar boven