• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De nieuwe aanwinst; A Manta SR 1972

babyblue

Post vaak
Gister de 2e Manta erbij gekocht een orginele SR uit '72 was vroeger wel oker geel maar gaat nu door het leven als een kanarie:wub Hij wou niet zonder slag of stoot naar het friese klei, 2 keer stil gestaan zonder dat hij wou starten gelukkig was het euvel snel verholpen; slechte contactpuntjes start nu weer super en blijft ook goed lopen. Voor de zekerheid volgende week nieuwe bougies er in.

:kewlpics

cimg0182y.jpg

cimg0180pg.jpg

cimg0179w.jpg

cimg0178y.jpg

cimg0177ib.jpg

cimg0176o.jpg

cimg0175i.jpg

origineel gepost door babyblue

origineel gepost door JOZO

cimg0182y.jpg

cimg0180pg.jpg

cimg0179w.jpg

cimg0178y.jpg

cimg0177ib.jpg

cimg0176o.jpg

cimg0175i.jpg

Nee had ik al geprobeerd

Stom.. Maar inderdaad nette wagen zo op het eerste gezicht. Stond toch al een tijdje te koop?

Was dacht geen originele SR of wel?

Heeft de mijne weer een bekende broertje/zusje erbij:P

zeer mooie bak.

bewonder hem wel op hoornsterzwaag.

en hopelijk kun jij dan onze nieuwe aanwinst bewonderen.

Mooie auto!! :thumbup :thumbup

Alleen hoort dit stuur er niet in en zou er weer een einddemper onder moeten met dubbele pijp. ;)

De voorspoiler en de spiegels storen niet echt (zijn ook niet standaard op een SR).

En (zie ik nu pas)............er zitten bumpers op van een later type............

:P

Maar.............leeker mee doen wat je zelf wilt!!

Het is jouw Manta....................en een hele mooie :D

Het is een orginele sr alleen vroegah was hij oker geel en de plannen voor later zouden eventueel mooie brede ats classics worden en beetje verlagen.

De eerste aanpassingen al gedaan zoals de kaasschaaf er vanaf zie je al niet meer op de foto's.

Hij heeft eerder op marktplaats te koop gestaan maar stond nu 5 uurtjes bij onderdelen en de grote heren bij marktplaats waaren het daar neit mee eens. Maar ik was op tijd.

origineel gepost door postbusmanta

Mooie auto!! :thumbup :thumbup

Alleen hoort dit stuur er niet in en zou er weer een einddemper onder moeten met dubbele pijp. ;)

De voorspoiler en de spiegels storen niet echt (zijn ook niet standaard op een SR).

En (zie ik nu pas)............er zitten bumpers op van een later type............

:P

Maar.............leeker mee doen wat je zelf wilt!!

Het is jouw Manta....................en een hele mooie :D

Wat voor stuurtje hoort er dan in? en ik heb nog eerste type bumpers liggen maar ik denk dat ik hem eerst zo laat al is een ander stuurtje geen verkeerd plan deze is zeer glad geworden en dat is niet zo fijn als je een bocht moet nemen:hmmz

origineel gepost door eddepet007

als je brtede ats clasic wil weet nog ergens setje 8 j te liggen incl nieuwe banden

Ik ga eerst zelf een setje ats classics 6J verkopen en andere LM-velgen die ik er bij kreeg dan zie ik wel verder maar bedankt:thumbup

origineel gepost door Kermitkiller

mooi auto joh kom je binnen kort hem effe showen :wors:wors:wors

en hier in het zuiden ook ff:P

Het poetswerk begint als het wat warmer weer word:D als ik mijn velgjes(zie verkooptopic) verkocht heb zal ik zoeken naar ats classics met zwart hart en een verlagingssetje. Iemand tips?

zeg ehh...mooie sr!!:D,ik ben gek op die blauwe platen!!

kep zelf z'n 'broer' een b1 sr uit 76...

ook het plan om ats-jes 8j te kopen...eddepet007...ik hou me

aanbevolen voor die 8j ats velgen,, 0651305588.

grtz en plezier in je A..

Terug
Naar boven