al is er wel wat aan vooraf gegaan, waar het filmpje start zie je dat die man daar op dat moment niks doet, daarom vind ik het onterecht.
ff buiten je functie om vincent..
stel jij hebt een grote bek tegen mij en scheld me de hele tijd uit, ik negeer het en reageer er niet op, 5 minuten later ben je wat rustiger, en je laat mij verder ook links liggen.
ik zie jou na 10 minuten weer en ik stomp je er 1 voor, dan klopt dat toch niet of wel?
en dan is dit voorbeeldje buiten je functie om.
dan word er al anders over gepraat, omdat we 2 burgers zijn, maar bekijk het verhaal nou eens andersom, en dan ook mijn rol ff ingevuld als agent..
dan zul jij toch ook zeggen dat het onterecht is? omdat ik e eerst met rust heb gelaten?
ik zal niet elke agent over 1 kam scheren, al ben ik van geen enkele agent in dienst een fan

maar wanneer is een agent een goeie?
daar blijft altijd de zelfde kritiek over, waneer ze iets TEGEN je doen, dan zijn het hufters, als ze iets VOOR je doen, dan zijn het besten.
alleen de momenten dat ze iets voor je doen, en dus kunnen worden beschouwt als goeien, verpesten ze het geregeld door het dan op een verkeerde manier aan te pakken.
9 van de 10 keer komen ze niet eens (al zal dat meer aan het hoofdburo liggen dan aan de agenten zelf)
als ze komen (om ff een voorbeeld te noemen) omdat je bijvoorbeeld wat verdachts bij je huis ziet, kunnen ze niks doen, niet eerder dan dat er daadwerkelijk wat gebeurd.
al zal een inbreker bij mij in het steegje gaan zitten, om te wachten dat de agenten weg gaan, zolang er geen bewijs is dat die man iets van plan is mogen ze hem niet weg sturen.
dat zijn van die kleine dingen.
al zal die zelfde vent in dat steegje hebben gezegt dat ie mij dood zal slaan, zolang hij niks heeft gedaan kn de agent niks doen, hooguit een notitie maken en ik kan aangifte van bedreiging doen.
maar pas wanneer die vent mij een mep heb gegeven kan de agent hem mee nemen.
en jij denkt dat wanneer ik een mep krijg, ik me telefoon er ff bij kan pakken om te bellen?
en wanneer die man mij een mep heb gegeven, ik laat me natuurlijk niet slaan, dus ik mep hem terug en sla hem het licht uit de ogen, 3x raden wie er dan mee gaat in politie busje
en door dat soort kleine dingen ben ik geen liefhebber van de politie, en wees gerust, ik zal ze ook vast niet snel bellen
kijk, en nu kunnen de agenten die hier tussen zitten te lezen zelf kijken als ze zich aangesproken voelen, het is in ieder geval geen aanval op alle agenten, maar sommigen??