• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De Vec-C van Peter : de vervanger!!

origineel gepost door gts power

ziet er goed uit:thumbup:thumbup:thumbup

ps: xenon en signum omlijsting zal em zeer goed staan;)

Xenon zal ook meer licht geven ! ( vindt het licht van de C maar slecht hoor ) :thumbdown

origineel gepost door speaker

Xenon zal ook meer licht geven ! ( vindt het licht van de C maar slecht hoor ) :thumbdown

dat is idd bagger:thumbdown

dat was ook de reden dat ik xenon heb gekocht!

en het staat 10x beter natuurlijk:D

nice pix Peet:thumbup

en die boomstammenfoto komt me bekent voor, daar stond je ook al met je B-tje:agent

die winterwielen Vec-B staan niet slecht onder je C-tje.

@ Jan : ik twijfel nog ! Hoezo ?

@ Kim : Haha.... nee dat zijn andere stammen op een andere plek. Aan de andere kant van de vart hierzo. ( die met m'n B-tje waren hier toen om de hoek )

De wintervelgen zaten idd ook onder de B. Zelfde maat dus waarom niet !! :angel

Helemaal niks mis met die wielen . . . en staan er nog goed onder ook.

Volgens mij had je die nog voor een prikkie ook, dat maakt het helemaal geweldig dat ze nog onder je C passen ook :D

wordt met de overstap naar de Insignia wel anders . . . (wie verzint er nou 5x120 :swear)

Anders hadden die Turbostar velgen ècht vet gestaan onder een B :(

dat is idd bagger:thumbdown

dat was ook de reden dat ik xenon heb gekocht!

en het staat 10x beter natuurlijk:D

@GTS_POWER: welke kleur xenon heb jij dan? 7000 en 8000K is bagger licht? Wellicht jij een beetje verheldering kunt geven welke kleur het meeste licht opbrengst heeft. Uiteraard ook een beetje mooi bij mijn VECCIE zal staan.

@speaker: tis nog steeds:swear koud buiten man. Ben als een sode:PMIET:Per weer naar binnen gegaan.;)

@ Jan : ik twijfel nog ! Hoezo ?

@ Kim : Haha.... nee dat zijn andere stammen op een andere plek. Aan de andere kant van de vart hierzo. ( die met m'n B-tje waren hier toen om de hoek )

De wintervelgen zaten idd ook onder de B. Zelfde maat dus waarom niet !! :angel

Ik twijfel ook:hmmz

Jan

origineel gepost door rinuske

mooie foto's!!!

voor de beste licht opbrengst moet je 5000 hebben helder wit licht.

grtz Rinus

Ik ga liever voor 6000K , die had ik in mijn vorige vec ook !

Nou op die advies ooit van speaker gehad ben ik voor de 6000K gegaan, maar ik vindt het nog wat minder helder licht geven. Kan iets meer. Een kennis van mij (VEC B2 2001 Biznizz edt.) heeft onlangs zijn lampen vervangen voor 10K0. Nou das pas mooi licht en ik heb nog geen mogelijkheid gehad om het in de avonduren te proberen maar dat komt wel.

Daarna beslis ik of het 10K0 wordt of die lampen van PIAA halogeen XENON LOOK. In ieder geval geen gekl88t met BC en Lampencontrole.

origineel gepost door DOCTOR007

Nou op die advies ooit van speaker gehad ben ik voor de 6000K gegaan, maar ik vindt het nog wat minder helder licht geven. Kan iets meer. Een kennis van mij (VEC B2 2001 Biznizz edt.) heeft onlangs zijn lampen vervangen voor 10K0. Nou das pas mooi licht en ik heb nog geen mogelijkheid gehad om het in de avonduren te proberen maar dat komt wel.

Daarna beslis ik of het 10K0 wordt of die lampen van PIAA halogeen XENON LOOK. In ieder geval geen gekl88t met BC en Lampencontrole.

10.000K ?? Das blauw joh ! en dat mag niet van de APK !

Bring them:mad: on!:D:agent:cool: Dan ga ik ff met die lui kletsen. Trouwens er rijden genoeg autos rond met die kleur xenon.

hoe hoger de aantal K hoe meer licht het geeft maar hoe minder de zicht op de weg word.. je irriteerd er alleen maar andere weggebruikers mee plus dat het niet door de APK gaat komen..

origineel gepost door Silverspeed

Bring them:mad: on!:D:agent:cool: Dan ga ik ff met die lui kletsen. Trouwens er rijden genoeg autos rond met die kleur xenon.

hoe hoger de aantal K hoe meer licht het geeft maar hoe minder de zicht op de weg word.. je irriteerd er alleen maar andere weggebruikers mee plus dat het niet door de APK gaat komen..

KLOPT NIET:

hoe hoger de kleurtemperatuur (K) hoe meer het VERBLIND, en hoe minder licht het geeft..

Willem

Terug
Naar boven