@speaker wrote: Update : 6/4 : Dubbele uitlaat er onder en pijpjes aangepast !
Eindelijk zit ie er dan onder !! En ondanks dat de onderlip nog niet goed is, staat het toch erg leuk, al zeg ik het zelf !
Eerst de oude pijp er onder vandaan gehaald ( die is nog in prima staat, maarja.. je wilt wel eens wat anders ! )
De oude en de nieuwe !
Pijpjes er afgeslepen.
En een juiste pijp gezocht omdat de diameter van de ene kant 52mm en de andere kant 62mm was ( is toch wel een redelijk verschil ! )
Uitlaat er onder..
Eindpijpjes op de nieuwe pijp gelast..
Daarna ... meten ... meten en meten .... oja... en nog eens meten !
Met als resultaat ............................................
En zelfs m'n gabber had er weer plezier in !!
Thanks Bas ! voor het laswerk !!
Misschien een late reactie maar ik zag dat je een dubbelsysteem onder je opel had gemaakt. Nu wil ik ook zon uitlaat aanschaffen. Past dit zo 1op 1? Rij zelf een 2.2 DTI
vr gr Eddy
Eindelijk zit ie er dan onder !! En ondanks dat de onderlip nog niet goed is, staat het toch erg leuk, al zeg ik het zelf !
Eerst de oude pijp er onder vandaan gehaald ( die is nog in prima staat, maarja.. je wilt wel eens wat anders ! )
De oude en de nieuwe !
Pijpjes er afgeslepen.
En een juiste pijp gezocht omdat de diameter van de ene kant 52mm en de andere kant 62mm was ( is toch wel een redelijk verschil ! )
Uitlaat er onder..
Eindpijpjes op de nieuwe pijp gelast..
Daarna ... meten ... meten en meten .... oja... en nog eens meten !
Met als resultaat ............................................
En zelfs m'n gabber had er weer plezier in !!
Thanks Bas ! voor het laswerk !!
Misschien een late reactie maar ik zag dat je een dubbelsysteem onder je opel had gemaakt. Nu wil ik ook zon uitlaat aanschaffen. Past dit zo 1op 1? Rij zelf een 2.2 DTI
vr gr Eddy