• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De Vec-C van Peter : de vervanger!!

[rquote=1887560&tid=109983&author=ahrend]Sodemieters:o:o :wors:wors,SUPER je moet er maar aan durven beginnen.

Aan je twee hendels a/d bijrijderskant te zien English ;)wil dat dan ook automatisch zeggen dat je die nu aan de andere kant niet hebt ?[/rquote]

Zit aan beide kanten. Zat ook op m'n vorige interieurtje !

[rquote=1887866&tid=109983&author=speaker]

Aan je twee hendels a/d bijrijderskant te zien English ;)wil dat dan ook automatisch zeggen dat je die nu aan de andere kant niet hebt ?[/rquote]

Zit aan beide kanten. Zat ook op m'n vorige interieurtje ! [/rquote]

In de veel vecs ook standaard. Had het in mijn stoffe en nu ook in mijn lederen interieur.

@ Peet:

Modding in het quadraat:wors:wors:wors.

Erg mooi. Had jij niet ook al die travel assistant liggen:afro Daar heb je nu mooi plek voor.

Safe driving Jurgen

Errug mooi!!! Binnenkort weer zoeken naar een nieuwe vec? deze is zo compleet nu, er valt niks meer aan te verbeteren!!!!!

Nogmaals super luxe, en stoer dat je het aanduft allemaal!!

Groet Tim.

Nee, je weet toch dat ik creme veel mooier vind dan dat kleurloze zwart, maar jij gaat altijd zo raar doen van teveel complimentjes... Vandaar...

[rquote=1889968&tid=109983&author=Edvries]Nee, maar jij gaat altijd zo raar doen van teveel complimentjes... Vandaar...[/rquote]

"maar jij gaat altijd zo raar doen van teveel coplimentjes"

Jij doet zowieso altijd "raar" Eric, waar we het ook over hebben:P

Ziet er super uit Peter:thumbup

Jan

Hee eric, als ik jou was , zou ik er gelijk een embleemloze gril in zetten...

Heb er nog 1 te koop, ook nog een simota luchtfilter (carbon) en Pilot xenon setje...

Heb je ook gelijk 3 updates...hahahha

OOh ja , ook nog dubbele uitlaten met posche eindstukken..

Maar dan moet ik wel een hele achterlip terug hebben...:thumbup

[rquote=1890174&tid=109983&author=Edvries]Heey Nico , ben jij je auto aan

Het down graden ofzo? :D[/rquote]

Yep , lichter maken :wors...

Nee heeft een andere reden...een hele ernstige...:(

Update : 18/3 : Opc velgen er onder!

Na de mislukte actie om de Irmscher uitlaten er onder te zetten ( doordat trekhaak-onderdelen in de weg zaten ) meteen maar de zomervelgen uit de schuur getrokken en er onder gedaan.

2011-03-17130815.jpg

Hij staat alleen een beetje hoog , dus volgende project is hem terug naar de aarde te brengen !! #-o

Nog ff klein detail... de kapjes zilver gespoten.

2011-03-17181909pix1.jpg

Ben er weer blij mee !

Terug
Naar boven