• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De vec C van Roel is weg, nu Insignia ST.Ramen getint

Veel plezier met je nieuwe C,en al een mooi dakspoilertje erop:wub,we moeten onderhand eens een fotoshoot van C stations gaan maken :thumbup

origineel gepost door Opel4all

Mooie Vectra:thumbup, veel veilige kilometers toegewenst, is dat een Moonland-grijze?

Groetjes, Joche

Kleur is volgens de advertentie: silver lightning metallic

Groet Roel

origineel gepost door Edvries

origineel gepost door opel-limbo

@paazhaaz

Waar heb jij je C laten chippen als ik vragen mag? En wat betreft jouw Xenon, is die aftermarket? En zo ja, heb jij die in je originele koplampen zitten?

Groet Roel

Zoek eens naar EDS in duitsland, dan krijg je er tussen de 40 en 50 Pk bij, dat is in Nederland (heb ik me laten vertellen) niet haalbaar. Daar haal je max 30 eruit...

Zijn een hoop tevreden klanten over EDS!

edit: http://www.eds-motorsport.de/_eds_/index.htm

en: VECTRA-C-DIESEL PHASE-1 Z19DT 120PS 160PS i.V. 499.-

Greetz,

Eric.

Dan dient het wel een 16 klepper te zijn....

De xenon kun je gewoon in de standaard lamp behuizing monteren, je hebt alleen een ander ' draai' ringetje nodig om de lamp te fixeren.

Prachtige vec overigens, mooi spoilert op je dak:afro

Safe driving Jurgen

origineel gepost door ahrend

Veel plezier met je nieuwe C,en al een mooi dakspoilertje erop:wub,we moeten onderhand eens een fotoshoot van C stations gaan maken :thumbup

Goed idee!!

Kom je dan wel ahrend??!!! :P

Lijkt mij een leuk initiatief, pak jij dat op Ahrend?

Safe driving Jurgen.

origineel gepost door jraaf

Lijkt mij een leuk initiatief, pak jij dat op Ahrend?

Safe driving Jurgen.

KOLONNE C, EEN GOED IDEE!!!!!!!!!!:jerry

Xenon is inderdaad aftermarket en zit gewoon in de originele koplampen.

Let wel dat je een xenon set met canbus nodig hebt + adapters voor de lampen te plaatsen.

@paazhaaz

zijn jou koplampen dezelfde als mijn zafira B koplampen?

waar haal ik zo'n adapter vandaan??

Yessssss,

Vanmorgen mijn nieuwe C opgehaald. Tsjonge, wat rijdt dat lekker zeg. Vanuit Epe terug naar Limburg op de cruisecontrol. Zoals beloofd volgen binnenkort enkele extra :kewlpics

Groet Roel (Met een C):jerry

Yessssss,

Vanmorgen mijn nieuwe C opgehaald. Tsjonge, wat rijdt dat lekker zeg. Vanuit Epe terug naar Limburg op de cruisecontrol. Zoals beloofd volgen binnenkort enkele extra :kewlpics

en hoe snel is binnenkort??? :D

Yessssss,

Bij Broekhuis gehaald toevallig?:D

Nette C!

origineel gepost door Harjan

Yessssss,

Bij Broekhuis gehaald toevallig?:D

Nette C!

Yepperdepep, bij Broekhuis. Keurig afgehandeld alles. Compliment voor deze dealert.

origineel gepost door Silverspeed

Yessssss,

en hoe snel is binnenkort??? :D

Dit jaar:jerry

Sinds 1,5 week in het bezit van mijn nieuwe ride. :wub Ik moet zeggen wat een geweldige reiswagen is dit. Er zijn nog een paar dingen die door de dealert morgen (08-09-2009) onder garantie :thumbup worden verholpen (afbladerende raamstijl achter en een storing op het bandendrukcontrolesysteem) maar verder is het een prachtbak. Hieronder nog enkele nieuwere foto's nadat ik hem (de auto :D) gisteren heb gewassen. In principe ga ik er niet veel aan veranderen omdat ik hem ook als zakenauto gebruik en veel bij klanten zal komen. Misschien Xenon erin en eventueel laten chippen maar dat weet ik nog niet. Wel wordt er aanstaande donderdag een Parrot MKI9200 Handsfreekit ingebouwd. Daar vroeg mijn I-phone om:P. Verder wil ik graag getinte achterruiten maar daar begin ik zelf niet aan omdat ik daar zekersteweten geen geduld voor heb om dat te doen. Iemand in Midden Limburg die mij kan helpen???:vertag

Groetjes Roel

malamutesenna
[/URL]

malamutesenna
[/URL]

malamutesenna
[/URL]

malamutesenna
[/URL]

malamutesenna
[/URL]

malamutesenna