• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De vec C van Roel is weg, nu Insignia ST.Ramen getint

ja mooie foto's, ziet er mooi uit

een broertje van de mijne is ook een elegance

en inderdaad veel vec c stations hier

zou wel leuk zijn een colonne vec c sw:P

veel veilige km. gewenst

origineel gepost door Nick-GSI

mooie vectra hoor en goede motor, en goed afgelverd door mijn collega's uit epe

Collega's uit Epe?? Verklaar u nader!!!:P

origineel gepost door Nick-GSI

ik werk zelf ook bij broekhuis als monteur, maar dan in het filiaal in zeewolde

Oh vandaar. In ieder geval ben ik in Epe prima geholpen. :thumbup

Vandaag een Parrot MKI9200 laten inbouwen. Werkt echt super.:thumbup

malamutesenna
[/URL]

malamutesenna
[/URL]

malamutesenna
[/URL]

malamutesenna
[/URL]

Groetjes Roelking:

Netjes roelC , ik heb ook zoiets erin, ff de eerder versie denk ik. Zat er al in toen ik m drie maanden geleden kocht! Maar staat zeer net! Zoek alleen nog iets waarmee ik me Ipod kan aansluiten op die radio..

17072009082.jpg

Groet,

Eric met een C

Hey Eric met een C, bedankt voor je positieve reactie. Ik heb bewust voor de MKI9200 gekozen zodat ik ook mijn iphone kan aansluiten. Als ik deze aansluit kan ik de iphone met de meegeleverde afstandsbediening van Parrot bedienen. Het systeem overruled als het ware de radio. Ook de volumeregeling gaat via deze afstandsbediening. Zit zelfs meer vermogen in dan de CD30 van Opel.

Ben errug tevreduhhh:D

Ziet er goed uit , Roel !

@ Eric ( met een C ) : ik ben momenteel aan mailen met een fabrikant die waarschijnlijk een Aux-in&USB systeempje kan leveren die op de CD70 passen ! ( dus ook je ipod , ook een usb stick ( die op je schermpje laat zien welke nummers er op de stick staan ))

Peter ( met een C )

origineel gepost door speaker

@ Eric ( met een C ) : ik ben momenteel aan mailen met een fabrikant die waarschijnlijk een Aux-in&USB systeempje kan leveren die op de CD70 passen ! ( dus ook je ipod , ook een usb stick ( die op je schermpje laat zien welke nummers er op de stick staan ))

Peter ( met een C )

Dat zou zeer welkom zijn, keep me posted Peet met een P!

Groet,

C met een Eric.

Peter ( met een C )

Wat voor iets moet dit dan zijn? Ik heb zelf namelijk een astra h met een cd70 en ik zou dat ook wel erg graag willen.

Peter ( met een C )

Volgens mij heeft Blaupunkt ze in hun assorti: http://www.blaupunkt.com/de/accessories.asp

origineel gepost door Spacejam

werkt die blaupunkt met de cd70?

Weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat de Blaupunkt via de C3 aansluiting (zie foto) werkt. Zou je ff moeten kijken of de C3 aansluiting op de cd70 zit en of werkt. Foto is iets te groot maar is hier te bekijken: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-EU46Q3SD.jpg

Edit: andere foto:

GroteFoto-GYUNV343.jpg

Vanavond ga ik toch een carkitje inbouwen dus dan kan ik meteen even een foto van de achterkant maken.

hmm de cd70 is dus niet altijd een blaupunkt, die van mij is namelijk een vdo siemens:

foto's klikbaar:

toch maar op zoek naar een interface voor de vdo siemens.

Terug
Naar boven