• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De Vec van CAlberts -22/08 Afscheid... :(

Die module aan 433 te zien, neem ik aan iets draadloos. En het woord schrader doet me denken aan fietsventielen.

1+1=2

Die module is neem ik aan voor de bandendruk, wss heb je ventielen die de bandenspanning bijhouden en doorgeven.

Dus iets met ventielen en draadloos is inderdaad 1+1 = 2

@RISL wrote:Balen, tweede keer in korte tijd.

Gelijk je sideskirts laten meespuiten?

De schade bedroeg toch nog € 1.044,20... Hoeft echter geen expert langs te komen, dus dat scheelt weer.

Ga het bij een ander laten doen en wil dan kijken of de voorbumper, side-skirts en handgrepen gedaan kunnen worden voor dat bedrag... :angel

Afgelopen week is mn Vec bij de spuiter geweest.

Het beschadigde portier, de voorbumper met spoiler, side-skirts en handgrepen zijn nu gespoten en ik ben er erg blij mee!! :wub

Voor en na:

20120808171958.jpg

20120811142017.jpg

En nog eventjes wat fotootjes gemaakt :angel

20120812112301.jpg

20120812112615.jpg

Vandaag heb ik een nieuwe Vectra gekocht! Met 35.000 km per jaar was het te gek om met benzine te blijven rijden.

Het is een Vectra C1 SW Z19DTH (150 pk) Cosmo uit 2005.

145575010.jpg

145575011.jpg

14557509.jpg

14557504.jpg

14557505.jpg

pa010225.jpg

pa010226.jpg

De auto is full option:

Volledig leder, CD70, climate control, stoelverwarming, parkeersensoren, electrische stoelen, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, electrische achterklep, electrisch wegklapbare trekhaak enz. enz.

Al met al een hele fijne auto!

Nice ride :thumb

Parkeersensoren werkte bij mij ook niet, reageerde wel, maar kwam geen geluid uit...bleek de zoemer achterin defect te zijn.. Die zit dus helemaal weggewerkt onder de hemel :argue

Zoemertje koste 20 euro, maar tel daar maar aantal uren montagekosten bij :sleeping

Netjuhs!

Zelfde velgies als mijn sw :-)

Houd die achterklep alleen wel ff in de gaten, van die elektische klep gaan de motors nog wel eens kaduunk... Ikzelf mag aftikken daarmee. Is echt heerlijk die elektrische klep!

Terug
Naar boven