Naar aanleiding van het topic in het Omega gedeelte...
Wat verslepen jullie zo al in of met jullie opeltjes??
Ik knoop regelmatig een karretje achter me auto, reuze makkelijk.
Vriend helpen verhuizen, hadden plaatje verkeerd gelezen, totale aslast was 1000kg, dus ik denk dat mag ik wel trekken, ging ook wel met de Astra maar later wees iemand ons erop, dat dus de aslast ook per as was, en we hadden er twee dus 2000kg in totaal, OOPS. Astra heeft het wel overleefd in ieder geval maar verbruik kwam gemiddels uit op 23l per 100km :hmmz goeie 1 op 4 zeg maar.
Op weg naar summer edition in 2006. king:
Had toen de stand bij me, die party tent enzo lag in die aanhanger.
Koelkastje in Zwolle opgehaald voor me schoonouders.
Vorig jaar 40m² laminaat in een gamma aanhangwagen erachter gehangen, dat voel je ook wel.
Laatst nog tuinhout vervoerd, 3 volle aanhangers naar de gemeentewerf, heb er alleen zo geen foto's van bij de hand. Zag er ook wel lekker vol uit.
Wat verslepen jullie zo al in of met jullie opeltjes??
Ik knoop regelmatig een karretje achter me auto, reuze makkelijk.
Vriend helpen verhuizen, hadden plaatje verkeerd gelezen, totale aslast was 1000kg, dus ik denk dat mag ik wel trekken, ging ook wel met de Astra maar later wees iemand ons erop, dat dus de aslast ook per as was, en we hadden er twee dus 2000kg in totaal, OOPS. Astra heeft het wel overleefd in ieder geval maar verbruik kwam gemiddels uit op 23l per 100km :hmmz goeie 1 op 4 zeg maar.
Op weg naar summer edition in 2006. king:
Had toen de stand bij me, die party tent enzo lag in die aanhanger.
Koelkastje in Zwolle opgehaald voor me schoonouders.
Vorig jaar 40m² laminaat in een gamma aanhangwagen erachter gehangen, dat voel je ook wel.
Laatst nog tuinhout vervoerd, 3 volle aanhangers naar de gemeentewerf, heb er alleen zo geen foto's van bij de hand. Zag er ook wel lekker vol uit.