• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De wheels van Haas

Wauwie Haas, dat is een strakke ride zeg !! Weer een station erbij !!

Heb je al weer verbouwingsplannen ??

Veel plezier er mee he !!

Peter

Plannen genoeg, maar ik houd het voorlopig hierbij :

- Sport edition II grille

- Smoke zijknippers

- Audio

- trekhaak

- ramen blinderen

Die mistlampen lijken op een B1 mistlamp. Ik dacht zelf eerst ook dat het B1 mistlampen waren, maar tijdens de omslag van B1 naar B2 heeft Opel denk ik nog heel even deze mistlampen geprobeerd, en die zien er net even anders uit :

Maar heel erg lekker zit ie ook niet in de bumper, dus ik denk dat ik wel nog even op zoek ga naar B1 mistlampen :D

origineel gepost door PAASHAAS

origineel gepost door Jerremy

Maar wat komt er nu voor auto terug dan...

Want je zegt wel dat 'ie weg gaat, en fotootje van de meuk die je eruit sloopt, maar wat je nu gaat rijden zeg je niet.. :hmmz :jerry

Tuurlijk niet, moet wel een beetje spannend blijven he king:

Maar, vandaag dan toch eindelijk mijn nieuwe wheels afgehaald bij de garage....(en de oude ingeleverd)

Het is een Vectra B2 Stationwagon geworden. Niet dat ik de ruimte nodig had, een Vectra is immers al behoorlijk ruim, maar toen we deze tegen kwamen konden we hem niet laten staan....

Het is een Sport Edition, met daarin elektrische ramen, elektrische spiegels, Airco, Sport interieur (stoelen, dashboarddelen), 2 cm. verlaagd, achterklepspoiler.....Eronder zitten 17 Inch velgen met daarop banden in de maat 225/45/17.

Voorlopige plannen :

- Sport edition II grille

- Smoke zijknippers

- Audio

- trekhaak

- ramen blinderen

Plaatjuh's bij het praatjuh :

aha !! En je blijft het spannend houden he.. :jerry

zo vermeld je niet wat voor motor erin zit.. V6 ? :wub :D

Hele mooie wagen verders Paashaas, super :thumbup

Gefeliciteerd ! Dat je er veel plezier van mag hebben, en veilige, zorgeloze kilometers mee mag maken!!

grt. Jeroen.

Heya Paashaas,

Gefeliciteerd man. Ik vind dit een 'donders' mooie wagen.

Veel plezier er mee en safe driving.

Groet Jurgen

origineel gepost door PAASHAAS

Die mistlampen lijken op een B1 mistlamp. Ik dacht zelf eerst ook dat het B1 mistlampen waren, maar tijdens de omslag van B1 naar B2 heeft Opel denk ik nog heel even deze mistlampen geprobeerd, en die zien er net even anders uit :

Maar heel erg lekker zit ie ook niet in de bumper, dus ik denk dat ik wel nog even op zoek ga naar B1 mistlampen :D

Dit zijn gewone B2 mistlampen , alleen ontbreekt het plastic kapje. Bij mijn buurman zit 1 lamp er precies zo uit, op de andere zit het kapje nog wel !

Peter

Mooi bakkie haas.

inderdaad wat voor motor zit erin??

(in ieder geval minimaal 1.6 16V max 2.2 16V (16V logo kon ik er nog uithalen))

Willem

Gefeliciteerd man..

Super bakke.

Vind het wel vreemd van die mistlampen...

Succes met je aanpassingen

:kewlpics

zeer strakke bak haas.

mijn complimenten!!!

Maar B1 lampen passen toch niet helemaal lekker in een B2 Bumper hoor. Heb het bij mn vorige vec ook gedaan, maar die lampen stonden toch onder spanning!!!!!

Gewoon kapjes opzoeken voor die mistlampen lijkt (en H3 xenon erin ;))mij beter.

En je keuze, tja, dat kon ook niet anders ook natuurlijk he als webhoste van opelvectra.info ;). Alhoewel het had een C-station kunnen zijn :D.

origineel gepost door Jerremy

aha !! En je blijft het spannend houden he.. :jerry

zo vermeld je niet wat voor motor erin zit.. V6 ? :wub :D

Hele mooie wagen verders Paashaas, super :thumbup

Gefeliciteerd ! Dat je er veel plezier van mag hebben, en veilige, zorgeloze kilometers mee mag maken!!

grt. Jeroen.

In mijn enthausiasme vergeten :hmmz

Ik was eigenlijk op zoek naar een 1.8, maar toen we deze 1.6 16V tegen kwamen kon ik m niet laten staan :wub:wub

origineel gepost door wim-v6

Mooi bakkie haas.

inderdaad wat voor motor zit erin??

(in ieder geval minimaal 1.6 16V max 2.2 16V (16V logo kon ik er nog uithalen))

Willem

16 V lijkt me logisch, d'r zijn toch geen 8v motoren voor de B2's gemaakt ???

origineel gepost door sw_reijnders

zeer strakke bak haas. mijn complimenten!!!

Maar B1 lampen passen toch niet helemaal lekker in een B2 Bumper hoor. Heb het bij mn vorige vec ook gedaan, maar die lampen stonden toch onder spanning!!!!!

Gewoon kapjes opzoeken voor die mistlampen lijkt (en H3 xenon erin ;))mij beter.

En je keuze, tja, dat kon ook niet anders ook natuurlijk he als webhoste van opelvectra.info ;). Alhoewel het had een C-station kunnen zijn :D.

Aha, dat verklaart het mistlampen verhaal....

En een c station ? neh.....doe mij maar een B'tje king:, blijft toch echt het mooiste model :agent:angel:agent:angel:agent:angel

er zijn wel 24V modellen en Di / DTi's geleverd in de B2!!

Vraagje: X16XEL (2) of Z16XE??

Willem

origineel gepost door wim-v6

er zijn wel 24V modellen en Di / DTi's geleverd in de B2!!

Vraagje: X16XEL (2) of Z16XE??

Willem

alleen 24v staat er nooit op/bij als het V6 betreft volgens mij.

Maar trouwens, in het begin is de 1.6 8 klepper nog geleverd in de B2. Maar denk niet in de duurdere uitvoeringen, alleen als GL.

Terug
Naar boven