• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De wheels van Haas

origineel gepost door Jerremy

Nou, weet ook niet helemaal zeker, maar dacht dat het als een 'overgang' nog even geleverd is in een B2.

ik heb ook eens zitten kijken jeroen.

staat wel in de lijst inderdaad tot 2000 geleverd de 8V X16SZR

maar dan denk ik dat motortype niet staat vermeld achterop de auto zoals dat ook het geval was bij de Vectra B1 X16SZR.

Willem

Ja, heb net ff op wat occasion sites zitten kijken, en idd. de B2 is er geleverd geweest met een 1.6 8v met 75 hele pk's

Ja, haha nou wilde ik het weten ook... :jerry

En idd. die 1600 8 klepperts die ik had gezien in de gouwigheid, allemaal GL uitvoering.. handzwengels, geen airco (die airco is denk wel begrijpelijk, volgens mij staat er in de handleiding ook; "Tijdens het invoegen, versnellen, inhalen of andere bijzondere verrichtingen waarbij timming en snelheid cruciaal zijn, raden wij het ten strengste af dit te doen met ingeschakelde airco, of nog erger, de airco op dat moment in te schakelen" ) :kewlpics

Zal inderdaad lekker spannend rijden zo'n X16SZR, zeker in een station.

ergste is dat de B1 X16SZR is geleverd met airco, ook de station

deze Combinatie is levens gevaarlijk!!

valt me overigens nog mee dat ze deze combi ook niet hebben geleverd met automatische versnellingsbak :P:P

we gaan weer eens behoorlijk Off-topic geloof ik.

Willem

haha, jij maakt het echt bond.

Station, automaat, 1.6 8V en een airco. Dat wordt een flink stuk van de vluchtstrook gebruiken om in te invoegen :afro

ja idd Wim, behoorlijk -offtopic

0 - 120 in...... tja ?

Mijn veccie A klokte ik op de 14 sec, naar 100, dus B1, full op, station automaat... godskelere, denk dat je bij de 18 sec nog steeds aan het tellen bent

Alsde station handbak X16SZR er al 17 tellen over doet ben je bij 20 nog aan het tellen bij een automaat airco station, als ie de100 al haalt :P

ja, haha idd 0-100 17 seconden. Station + handbak (met airco uit ?)

Ik denk dat je de blower dan ook niet op stand 4 moet hebben staan, met de achterruit verwarming ook nog is aan..

Als je dit met stationair draaien zou doen, en je seint dan met je groot licht, of zet je grootlicht aan volgens mij slaat 'ie dan echt af..

Jupzzz strakke bak hoor.

Die wielen :wors:wors

dat spoilertje is ook leuk op de kofferklep.

Willem

Ja, ziet er echt goed uit hoor Paashaas..

Me like very much deze B2 Caravan !! :thumbup king:

De velgen staan perfect eronder, carrosserie kleur is ook super op deze wagen zo. Niks meer aan doen ! (is mijn smaak natuurlijk).

(nou, héééél misschien een klein klein tintje dan tegen de ramen aan.. ;) )

Terug
Naar boven