• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De wheels van Haas

Dat tintje had ik zelf ook al in gedachten.....:P

Maar tot nu toe ben ik nog niet verder gekomen dan mijn Irmscher wissers erop te zetten en een nieuwe radio erin gefrot....

Er gaat nog wel het een en ander gebeuren, maar ik zal me behoorlijk in gaan houden wat betreft lichies enzo :P

Afgelopen weekend heb ik mijn knipperlichtjes uit de koplampen verwisseld met lampjes die wel oranje licht geven, maar niet oranje doorschijnen in de koplampen...Eerste foto is met het nieuwe lampje, de 2de foto zit nog een oud lampje in.....

Zie hier het verschil :

En omdat ik toch bezig was heb ik ook maar gelijk de bumper gewisseld :P...Alleen was het weer ruk, dus heb ik vandaag maar ff een paar mooie plaatjes gemaakt :

een b1 bumper op een b2,dat zie je echt nooit:P

netjes patrick, die lampje bevallen die goed?knipperen ze goed orange?welk merk is het en waar heb je ze vandaan,wil namelijk ook zo iets

Netjes die bumper !! vind het mooi die lijn van de bumper die heeeel netjes doorloopt naar de koplamp !!

Dikke bak man, superking:

had er nog geen volledige foto van gezien, alleen je avatar.

niet te veel meer aan doen hoor.

denk nog maar es na of je echt die AMG uitlaten wilt..

origineel gepost door johani500driver

een b1 bumper op een b2,dat zie je echt nooit:P

netjes patrick, die lampje bevallen die goed?knipperen ze goed orange?welk merk is het en waar heb je ze vandaan,wil namelijk ook zo iets

Heej Johan ik heb wederom lampjes van autostyle gepakt, die zijn me in de vorige Vectra ook goed bevallen....Toen ik die wegdeed zaten ze er al meer dan 3 jaar in, nooit kapot gegaan....En ze kosten maar 8 euro. Philips heeft ook zulke lampjes, maar daar tel je weer 20 euro voor neer.....

En het licht ervan is prima, ik zie geen verschil :thumbup

origineel gepost door chrisvocht

hij is haast dikker dan een b2 met lip

Haast ? Zeker weten:vertag :P:P:P

Weer een paar klein update'je vandaag...

Heb een paar lichies in de kofferbak zijkant en in de hemel gemaakt, eigen ontwerp aluminium deurpinnen ingebouwd, de trekhaak zit eronder, de booskijkertjes zitten erop.....

Netjes allemaal hoor!!

Die lichtjes achterin had ik ook al klaar liggen, had precies het zelfde idee!!

Terug
Naar boven