• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dealer Service

Opelcalibra.nl

Post weinig
Helaas heb ik recentelijk moeten constateren dat ook mijn Opeldealer niet langer meer bekend is met het concept van een goede service bieden aan je vaste klanten.

Al mijn Opels heb ik via deze dealer gekocht (Kadett, Calibra, Astra) en tot voor kort waren zaken als het laten uitlezen van een motorstoring service van de zaak. Maar helaas zijn ze nu zelfs daar voor gaan rekenen, nog geen 5 minuutjes werk en hoppa, een factuur op de mat. Want tja, de luxe showroomverbouwing moet toch ergens van betaald worden blijkbaar...

Erg jammer, maar de laatste keer dat ik bij deze dealer een auto gekocht heb of iets anders.

(Ik weet niet of ik de naam mag neerzetten, dus doe ik dat maar niet. Als het geen probleem is, dan plaats ik deze alsnog in het topic.)

De laatste keer dat ik er een uit liet lezen in een garage was ik ook 10 euro kwijt, die snapon uitlees apparaten schijnen nogal duur te zijn.

De laatste keer dat ik er een uit liet lezen in een garage was ik ook 10 euro kwijt, die snapon uitlees apparaten schijnen nogal duur te zijn.

Tja, vroegah als je hier bij de garage kwam vulde ze je olie wel is gratis bij, service. Kwam er een tijdje terug een keer en kreeg gelijk een factuurtje á 1 liter motorolie 13 euro. Daar komen we dus niet meer, heb die olie niet betaald.

Tja, vroegah als je hier bij de garage kwam vulde ze je olie wel is gratis bij, service. Kwam er een tijdje terug een keer en kreeg gelijk een factuurtje á 1 liter motorolie 13 euro. Daar komen we dus niet meer, heb die olie niet betaald.

Ik was ruim 20 euro kwijt voor het uitlezen van een storinkje. Nog geen 5 minuten werk. Dat die apparaten duur zijn snap ik, maar goede service is onbetaalbaar.

Ik was ruim 20 euro kwijt voor het uitlezen van een storinkje. Nog geen 5 minuten werk. Dat die apparaten duur zijn snap ik, maar goede service is onbetaalbaar.

[rquote=1887324&tid=144204&author=koenelsenaar]Tja, vroegah als je hier bij de garage kwam vulde ze je olie wel is gratis bij, service. Kwam er een tijdje terug een keer en kreeg gelijk een factuurtje á 1 liter motorolie 13 euro. Daar komen we dus niet meer, heb die olie niet betaald. [/rquote]

Dat had ik laatst ook met de Opel testdag. Alles was goed, moest alleen een beetje olie en koelvloeistof aangevuld worden, was ook meteen kassa!

[rquote=1887324&tid=144204&author=koenelsenaar]Tja, vroegah als je hier bij de garage kwam vulde ze je olie wel is gratis bij, service. Kwam er een tijdje terug een keer en kreeg gelijk een factuurtje á 1 liter motorolie 13 euro. Daar komen we dus niet meer, heb die olie niet betaald. [/rquote]

Dat had ik laatst ook met de Opel testdag. Alles was goed, moest alleen een beetje olie en koelvloeistof aangevuld worden, was ook meteen kassa!

Ik snap de reacties hier wel een beetje, maar ik denk ook wel dat de tijden ook wel een beetje veranderd zijn, in economisch opzicht. En misschien worden bedrijven soms te groot, waarmee het contact en de service met de klanten vaak verminderd.

Ik werk zelf bij een Opel dealer en wij leveren geregeld service aan onze vaste klanten. Een keer een lampje, een beetje olie, koelvloeistof, zekeringetje, uitlezen enz....

Alleen als je geen vaste klant bent, dan moet er wel gelijk betaald worden... Vind ik ook wel logisch eigenlijk;)

Ik snap de reacties hier wel een beetje, maar ik denk ook wel dat de tijden ook wel een beetje veranderd zijn, in economisch opzicht. En misschien worden bedrijven soms te groot, waarmee het contact en de service met de klanten vaak verminderd.

Ik werk zelf bij een Opel dealer en wij leveren geregeld service aan onze vaste klanten. Een keer een lampje, een beetje olie, koelvloeistof, zekeringetje, uitlezen enz....

Alleen als je geen vaste klant bent, dan moet er wel gelijk betaald worden... Vind ik ook wel logisch eigenlijk;)

daar ben ik het mee eens met hierboven.

nou werk ik in de bouw, dus dat werkt wel iets anders dan bij een garage, in de bouw moet het voor de bodem prijs, maar de klant verwacht toch netjes afgewerkt werk, dat botst ook geregeld. wij bieden wel goeie service, maar eigenlijk kan dat niet toe.

ik begrijs de reacties, maar de rekeningen van de garage moet ook betaalt worden.

daar ben ik het mee eens met hierboven.

nou werk ik in de bouw, dus dat werkt wel iets anders dan bij een garage, in de bouw moet het voor de bodem prijs, maar de klant verwacht toch netjes afgewerkt werk, dat botst ook geregeld. wij bieden wel goeie service, maar eigenlijk kan dat niet toe.

ik begrijs de reacties, maar de rekeningen van de garage moet ook betaalt worden.

Ik kan begrijpen als een iemand langs komt die geen vaste klant is, of met een ander merk dat er dan boter bij de vis moet komen. Dat zou ik ook helemaal niet vreed vinden als ik met mijn auto bij een 'vreemde' dealer aan kom rijden. Maar een bedrijf waar je zelf en ook je familie al jaren komen en je geld heen bonjouren, dan mag je daar toch wel wat voor terug verwachten. Maar blijkbaar toch niet.

Ik kan begrijpen als een iemand langs komt die geen vaste klant is, of met een ander merk dat er dan boter bij de vis moet komen. Dat zou ik ook helemaal niet vreed vinden als ik met mijn auto bij een 'vreemde' dealer aan kom rijden. Maar een bedrijf waar je zelf en ook je familie al jaren komen en je geld heen bonjouren, dan mag je daar toch wel wat voor terug verwachten. Maar blijkbaar toch niet.

[rquote=1887591&tid=144204&author=Driekus]Ik snap de reacties hier wel een beetje, maar ik denk ook wel dat de tijden ook wel een beetje veranderd zijn, in economisch opzicht. En misschien worden bedrijven soms te groot, waarmee het contact en de service met de klanten vaak verminderd.

Alleen als je geen vaste klant bent, dan moet er wel gelijk betaald worden... Vind ik ook wel logisch eigenlijk;)[/rquote]

Ben het ook met je eens, wij doen ook wel service leveren aan onze vaste klanten ( werk ook bij een opel dealer )

Terug
Naar boven