• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Deel restauratie Manta SR (nu met foto's!)

origineel gepost door hanzzz

Ja dat lijkt me wel handig om je school niet af te maken.

Dan kan je later weer je Manta weer verkopen, omdat je geen garage bij je huis kan financieren.

Heb al diploma's Hans waar ik mee uit de voeten kan! Dit is een aanvulling van..

Joost ziet er zo goed uit!!

Tijd is altijd een probleem, die studiepunten doen mij ook niet zoveel :-)

Komt allemaal wel!

Zou straks eigenlijk eens een keer moeten komen kijken als ik weer in Nederland ben! Met de manta uiteraard ;) Moet er wel eerst even nog een APKtje op weer!

Gr

Bart

rustig mooi je studie afmaken tijd voor de manta komt er wel en voordeel da je er nog eentje hebt verder weer goed bezig :thumbup:thumbup

origineel gepost door kadettcity76

Joost ziet er zo goed uit!!

Tijd is altijd een probleem, die studiepunten doen mij ook niet zoveel :-)

Komt allemaal wel!

Zou straks eigenlijk eens een keer moeten komen kijken als ik weer in Nederland ben! Met de manta uiteraard ;) Moet er wel eerst even nog een APKtje op weer!

Gr

Bart

Tjah, tis even afwachten.. Ben straks ook even voor 5 maanden naar Zweden (als het allemaal doorgaat dan met de studie)

Ik heb jou Manta al een maand of 3 niet meer zien staan, maar je bent dus in het buitenland..

Koffie staat klaar hier;)

origineel gepost door Kermitkiller

rustig mooi je studie afmaken tijd voor de manta komt er wel en voordeel da je er nog eentje hebt verder weer goed bezig :thumbup:thumbup

Rustig zal mijn studie niet worden.. altijd druk druk. Deze moet ik nu goed afwerken en dan gaat de andere een verbouwing krijgen.. maar dat zal even duren denk ik

Vijf maanden naar zweden? Buitenland stage? Ik kom over één week weer lekker thuis in Nederland, heb dan vier maanden in Tanzania gezeten... Dan meteen aan het werk aan de manta voor de nieuwe apk want hij moet dit jaar naar Italië ;)

Wanneer ga je naar zweden Joost?

Bart

origineel gepost door kadettcity76

Vijf maanden naar zweden? Buitenland stage? Ik kom over één week weer lekker thuis in Nederland, heb dan vier maanden in Tanzania gezeten... Dan meteen aan het werk aan de manta voor de nieuwe apk want hij moet dit jaar naar Italië ;)

Wanneer ga je naar zweden Joost?

Bart

Jep, buitenlandstage. Heb er wel zin in! Daar een Manta op de kop tikken, heb al wat moois zien staan.

Dat is dan niet echt dicht bij huis, Tanzania.

Ik ga als het volgens planning loopt 2 augustus naar Zweden, maar weet dat nog niet zeker ivm regelen/plannen/slagen.

Hoop dat ook de boel gespoten te hebben!

ok succes en daarna weer aan de slag he :P:P

ben daarna hoogstwaarschijnluk voor 5 maanden naar het buitenland dus... enigste pluspunt is dat daar ook enkle mooie manta's te koop zijn;)

geld genoeg, maar of ik het eraan wil besteden.. moet ook een keer een grote schuur komen met een klein huisje:angel

En zo is het maar net altyd geld over houden als je later een huisje wilt ik zit met hetzelfde ik kan ook wel veel tijd en geld in de manta steken maar dat kan beter als ik mijn diplomas heb en een goede baan heb dus doe nu lekker rustig aan:D

origineel gepost door babyblue

En zo is het maar net altyd geld over houden als je later een huisje wilt ik zit met hetzelfde ik kan ook wel veel tijd en geld in de manta steken maar dat kan beter als ik mijn diplomas heb en een goede baan heb dus doe nu lekker rustig aan:D

MAAR JE KUNT AL WEER WAT VERDER :P:P

origineel gepost door babyblue

MAAR JE KUNT AL WEER WAT VERDER :P:P

Stuur netjes gepoetst en in de lederwasspul ziet er erg mooi uit zo. Na mijn vakantie naar zuid frankrijk de keienvanger de gaten die de gt/e spoiler na lieten dichtlassen en de keienvanger opnieuw spuiten is gelijk die rubber coating er ook af

Even weer een update naar een lange tijd; Er is veel gewerkt, dus weer de nodige euro's voor het project.

De vooras is inmiddels in elkaar gezet. (de veren en stabalisatorstang en klauwen moeten nog) Ziet er heel netjes uit vind ik zelf.

391024873.jpg

391024874.jpg

391024870.jpg

391024872.jpg

Verder is er niet veel gedaan. Hoop volgende week het plamuur werk af te ronden zodat de Manta naar de spuiter kan. Gisteren ook nog onderdelen weggebracht naar de passiveerder, dus worden weer heel wat bouten en moeren en andere onderdelen helemaal gaaf/mooi.

Tot zover..

Ziet er weer goed uit joost, je bent alleen je veren vergeten ;)

Woensdag komt mijn voortrein ook terug met goede formaat.

Terug
Naar boven