• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Deep-purple steld zichvoor

Ik dacht dat ik me hier al een keer had aangemeld maar dat bleek dus niet zo te zijn. :oops:

Bij deze dan:

Ik ben Ron ook wel bekend als Deep-purple bij het vectra-team.

ik ben 45 jaar jong en woon in Zoetermeer

mijn Vectra is een B1 CDX uit 1996 met een Y30SE motor.

waar al van alles aan is verbouwd.

al heel jong had ik het Opel virus te pakken en heb er ook verschillende gereden

2X Manta 3X Kadet en nu dan de Vectra. ja ik doe er lang mee, een E Kadet 8 jaar gehad en deze Vectra heb ik ook al weer bijna 8 jaar.

andere hobby is 3d renderen.

de winter komt er weer aan dus weer veel tijd om lekker binnen te zitten en proberen weer een vette bak te maken.

Welkom hier.

Mooide 3d pic, met welke software render je? Ik heb vroeger welleens een beetje met bryce geexperiementeerd, leuk programmatje.

ik ken het wel maar ooit begonnen met max7 en zit nu met max2009.

vind het een geweldig proggie al ken ik nog maar een derde van de mogelijkheden.

wel al wat geprobeerd met animatie maar dit is me nog te moeilijk, maar ga er zeker wel tijd insteken.

wil je meer zien kijk dan eens op http://www.driftenisvet.nl dit is mijn site en heb van de eerste tot nu toe er op staan.

Terug
Naar boven