• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

delco cdr 500 luidsprekers doen raar

Hallo allemaal,

ik heb een probleem met mijn radio, de cdr 500 doen de voorste luidsprekers het niet,

als ik nou de TP knop even houd ingedrukt springen de voorste luidsprekers ook weer aan.

maar na enkele seconde vallen ze weer weg als het lampje prog uitvalt.

iemand die weet of ik een instelling fout heb staan heb de auto zo gekocht en weet niet wat de vorige eigenaar daarmee heeft gedaan.

alvast heel erg bedankt

draaiknopje...Volume knop uittrekken en naar links of rechts draaien, of de draaiknop helemaal boven aan indrukken en draaien. Heb je geen draaiknoppen: let me know dan staat je Fader in de instellingen.

Greetz Emiel

Edit: mocht je geen draaiknopjes hebben => Knopje links boven in met het muziek nootteken indrukken. Daar kan je vervolgens bas, treble, balance en fader instellen. Fader instellen...

Hallo ik heb wel die draai knopjes maar als ik de bovemste uittrek en aan draai is er geen verschil te horen

het rare is als ik de TP know in blijf duwen springen de voorste luidsprekers aan.

Dus is het echt een Fader instelling :hmmz

probeer eens de Volume knop...

Greetz Emiel

Then i think your button is broken...

Zal dan toch de bovenste draaiknop stuk zijn. Is een klik mechanisme, ofwel indrukken,komt de knop er uit en dan draaien. Als je dat allemaal hebt gedaan zal t knopje/potmetertje niet meer werken. Kan stof zijn, misschien dat contact spray helpt. Beste zou dan zijn de radio er uit en open schroeven.

Greetz and Good Luck

Heb het gevonden de printplaat is beschadigd der is ene met een schroevendraaier langs gegaan en is dat stripje op de printplaat beschadigd iemand een idee hoe deze te repareren....

mvg dennis

Denk dat het makkelijker is om dan een nieuwe aan te schaffen. Staat er 1 voor €25 hier op MP.

Probleem opgelost heb een kennis die telefoonreparaties doet hem na laten kijken kleine soldering en hij is gemaakt alles doet het weer

toch heel erg bedankt

Terug
Naar boven