• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

depo angel eyes koplampen pag2 lak laat los?

ik moet nu eerst 2 andere h7 lampen erbij halen ?

er moeten 4 h7 lampen in?

dit is wat ze zeggen over het merk

depo maakt de koplampen van fk.

die van fk zijn ook van depo!!

enkel dan in een fk doos.

dat is het enige verschil.

zal wel goed Zijn verwacht ik

Ik had niet van dat merk, maar bij mij moest ik gewoon de originele lampen overzetten.

en de ringen om de lampen moet je aansluiten op je stadslicht.

Ik had niet van dat merk, maar bij mij moest ik gewoon de originele lampen overzetten.

en de ringen om de lampen moet je aansluiten op je stadslicht.

Het lijkt mij niet dat er 4 h7 lampen in moeten?

Je heb toch gewoon dimlicht en grootlicht, en dus 2 lampen?

Het lijkt mij niet dat er 4 h7 lampen in moeten?

Je heb toch gewoon dimlicht en grootlicht, en dus 2 lampen?

hoi

ik heb voor een paar dagen geleden mijn depo angel eyes geplaatst

alleen vind ik het lichtbeeld zo slecht,

is het normaal ook zo dat als je de lamp aan hebt dat het 2 rondjes geeft aan licht?

de katteoog die erin zit gaat aan bij grootlicht?

ik had bij mijn golf 3 ook angel eyes met een katteoog en dat licht was echt 10 keer beter

voor mijn weten had ik ook als mijn lampen gewoon aan waren het katteoog branden en het andere gedeelte voor groot licht

hoi

ik heb voor een paar dagen geleden mijn depo angel eyes geplaatst

alleen vind ik het lichtbeeld zo slecht,

is het normaal ook zo dat als je de lamp aan hebt dat het 2 rondjes geeft aan licht?

de katteoog die erin zit gaat aan bij grootlicht?

ik had bij mijn golf 3 ook angel eyes met een katteoog en dat licht was echt 10 keer beter

voor mijn weten had ik ook als mijn lampen gewoon aan waren het katteoog branden en het andere gedeelte voor groot licht

ja dat katte oog moet ook gewoon branden als je je lichtschakelaar helemaal naar rechts draad, als je hem op de middelste stand zet branden alleen de ringen, laatste stand dus helemaal naar rechts dan moet die lens ook branden+ de ringen en bij grootlicht gaat die naast de lensbol branden.

ja dat katte oog moet ook gewoon branden als je je lichtschakelaar helemaal naar rechts draad, als je hem op de middelste stand zet branden alleen de ringen, laatste stand dus helemaal naar rechts dan moet die lens ook branden+ de ringen en bij grootlicht gaat die naast de lensbol branden.

bij mij is het dus zo dat het stuk bij de grill brand en het katte oog pas bij groot licht :hmmz

even kijken hoe het dan moet, want ik heb nu 2 van die rare rondjes als ik rij :wtf

bij mij is het dus zo dat het stuk bij de grill brand en het katte oog pas bij groot licht :hmmz

even kijken hoe het dan moet, want ik heb nu 2 van die rare rondjes als ik rij :wtf

dan moet je die twee stekkertjes even omdraaien! dan zul je zien dat ze het goed doen! dan heb je de stekker van het grootlicht op de normale zitten die twee moet je dus even omdraaien. hopelijk is nu je probleem verholpen!

dan moet je die twee stekkertjes even omdraaien! dan zul je zien dat ze het goed doen! dan heb je de stekker van het grootlicht op de normale zitten die twee moet je dus even omdraaien. hopelijk is nu je probleem verholpen!

Terug
Naar boven