• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

der lopen tg rare mensen rond

sja of het waar is weet ik ook niet, maar weet wel , dat wij met de crosskadett ook een 2ltr 8v hebben laten tunen , had 178 pk en daar kon je van de buitenkant ook niks aan zien , geen turbo of niks . Maar der zaten wel opc zuigers ed in , maar niks van te zien.

ik citeer zijn antwoord:

komt met een golf 5 gti er naast staan en ge kunt ni volgen geen bewijs ( geen woorden maar daden )

ik citeer zijn antwoord:

komt met een golf 5 gti er naast staan en ge kunt ni volgen geen bewijs ( geen woorden maar daden )

en niets over de parts?

ben nu wel heeeeel benieuwd hoe dat blokje is opgebouwd

zeker als ie er een golf 5 gti er mee bagger trekt :wtf

en niets over de parts?

ben nu wel heeeeel benieuwd hoe dat blokje is opgebouwd

zeker als ie er een golf 5 gti er mee bagger trekt :wtf

2.0i standaard 130pk nu bigborre 2.1 i uit geboord , gesmeeden zuigers , gepolierde drijfstangen + krukas en gebalanseerd : aangepaste injectors , uitgepolierde inlaat , luchtmassameter 3.0i commodor , jr kelk , spaghetti spruitstuk met rechtebuis sport demper ... zegt hij

2.0i standaard 130pk nu bigborre 2.1 i uit geboord , gesmeeden zuigers , gepolierde drijfstangen + krukas en gebalanseerd : aangepaste injectors , uitgepolierde inlaat , luchtmassameter 3.0i commodor , jr kelk , spaghetti spruitstuk met rechtebuis sport demper ... zegt hij

Als iemand nog interesse heeft. Ik heb een mail terug gehad van hem.

De auto is nog maar de helft vd prijs en hij wil hem echt kwijt. Want er is nog over de prijs te praten.

Voor iemand die in de buurt woont misschien interessant?

Als je weet wat je haalt maakt het toch niet uit wat hij roept? zelf kijken is altijd leuk.

iig.

Als iemand nog interesse heeft. Ik heb een mail terug gehad van hem.

De auto is nog maar de helft vd prijs en hij wil hem echt kwijt. Want er is nog over de prijs te praten.

Voor iemand die in de buurt woont misschien interessant?

Als je weet wat je haalt maakt het toch niet uit wat hij roept? zelf kijken is altijd leuk.

iig.

Tja, als je eerst geen onzinbiedingen wil hebben en je wilt daarna snel van je auto af door de prijs te halveren, dan klopt er volgens mij iets niet.

Zal wel iemand zijn die er vanaf moet omdat hij het verprutst heeft...

Mij maakt het niet uit. Speculeren is makkelijk. Maar het is nou eenmaal niet duur als ie dat echt aan het blok gedaan heeft en de auto spuitklaar is. en antwerpen is net over de grens. Dus.

Mocht iemand er naar toe willen dus: Het antwoord op mijn mail met wat gezwam en een bod van 750 aan hem was:

srry laagste prijs is 1500€ maar is licht bespreek baar wat is uw laatste prijs grtz

Tja, als je eerst geen onzinbiedingen wil hebben en je wilt daarna snel van je auto af door de prijs te halveren, dan klopt er volgens mij iets niet.

Zal wel iemand zijn die er vanaf moet omdat hij het verprutst heeft...

Mij maakt het niet uit. Speculeren is makkelijk. Maar het is nou eenmaal niet duur als ie dat echt aan het blok gedaan heeft en de auto spuitklaar is. en antwerpen is net over de grens. Dus.

Mocht iemand er naar toe willen dus: Het antwoord op mijn mail met wat gezwam en een bod van 750 aan hem was:

srry laagste prijs is 1500€ maar is licht bespreek baar wat is uw laatste prijs grtz

Tjong, van 3000 naar 1500 ??

En nu is zelfs 700 enigzins bespreekbaar ?

Nou ja, ik wil er wel eens naast staan met mijn achterklepspoiler king:

Ik veeg hem zo van de weg af met mn C1.6NZ motor :jerry :jerry :jerry

Rik haha ;)

Tjong, van 3000 naar 1500 ??

En nu is zelfs 700 enigzins bespreekbaar ?

Nou ja, ik wil er wel eens naast staan met mijn achterklepspoiler king:

Ik veeg hem zo van de weg af met mn C1.6NZ motor :jerry :jerry :jerry

Rik haha ;)

Terug
Naar boven